Ochnik stawia na rozwój salonów w nowym koncepcie

4 grudnia został otwarty salon Ochnik w Bielsku-Białej na powierzchni 543 mkw. Jest on zgodny z najnowszym konceptem marki z podziałem na Ochnik i Ochnik Accessories.

To aż czterokrotne powiększenie sklepu, który operuje na terenie Gemini Park Bielsko-Biała od początku jego istnienia, czyli 15 lat.

Umowa z najemcą została podpisana na kolejne pięć lat. Nowy koncept w podziale na Ochnik i Ochnik Accessories, z dwoma wejściami, obejmuje znacznie większą powierzchnię, dotychczasowa bowiem liczyła 131 mkw. Salon znajduje się między Hebe a salonem 4F.

„To dla nas bardzo duże wydarzenie. Zyskujemy reprezentacyjny lokal uznanej marki, która świetnie sprawdza się w naszej galerii” – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

„Otwarcie nowoczesnego, dużego salonu, który z pewnością przyciągnie nowych klientów i zadowoli naszych stałych gości, to istotne wzmocnienie naszej oferty i potwierdzenie, że uznane marki dobrze czują się w naszym centrum i widzą biznesowy potencjał we współpracy z nami”.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Branża, reprezentowana przez Ochnik, w Gemini Park Bielsko-Biała jest bardzo popularna; w obecnym roku notuje wzrosty przekraczające 5 procent, podczas gdy ogólnopolski wskaźnik PRCH nie przekracza 4 procent.

W nowym koncepcie

Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.

Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.

„Dotychczas otworzyliśmy już ponad 40 dwusalonów i planujemy podwoić tę liczbę w najbliższych latach” – dodaje.

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy 130 salonów – 117 regularnych i 13 outletowych. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji.  najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

W swoich salonach oraz sklepie internetowym Ochnik oferuje swoim klientom wysokiej jakości okrycia wierzchnie, odzież, obuwie oraz galanterię – torebki, teczki, portfele, rękawiczki i paski. Ważne miejsce w kolekcjach marki zajmują też nowoczesne walizki podróżne.