W te święta MODIVO wraz z markami BOSS, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Skechers, Liu Jo i Karl Lagerfeld przygotowało wyjątkowy koncept. Przez większość grudnia sklep multibrandu w warszawskiej Galerii Młociny działa jako świąteczny pop-up, wypełniony rozmaitymi atrakcjami dla klientów.
Christmas Pop-Up MODIVO to świetna okazja na zakup zarówno prezentów dla najbliższych, jak i stylizacji na nadchodzący, świąteczny czas. Produkty takich brandów jak BOSS, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Skechers, Liu Jo i Karl Lagerfeld są dostępne w dedykowanych strefach, ulokowanych w przestrzeni pop-upu.
Każdy z produktów można obejrzeć i przymierzyć w interaktywnej przymierzalni – aby podjąć przemyślaną i trafioną decyzję o zakupie. Świąteczny pop-up to także dobre rozwiązanie dla tych, którzy z prezentami czekają na ostatnią chwilę. Poza szerokim stacjonarnym asortymentem, klienci mogą również skorzystać z usług dostępnych w strefie pakowania prezentów marki PayPo. To wygodna opcja, która sprawia, że całość świątecznych zakupów można załatwić w jednym miejscu.
Warsztaty z pieczenia pierników i personalizacja akcesoriów
Stacjonarne strefy topowych marek to jednak nie koniec atrakcji, które oferuje Christmas Pop-Up w MODIVO. 7 grudnia, razem z marką Tommy Hilfiger, MODIVO zaprasza wszystkich klientów na specjalnie przygotowane warsztaty z pieczenia pierników.
PARTNER PORTALU
To dobra okazja by nie tylko poczuć magię nadchodzących dni, ale też podnieść swoje cukiernicze umiejętności. Warsztaty odbędą się o godzinie 12, 15 i 18. Z kolei 14 grudnia BOSS proponuje możliwość personalizacji produktów tym osobom, które zdecydują się na zakup akcesoriów marki. W tej sposób klienci będą mogli stworzyć niepowtarzalne i unikatowe prezenty – dla siebie i dla najbliższych.
Multibrandowy sklep z modą
MODIVO to multibrand z modą, który oferuje produkty z sektorów streetwear, casual i premium. Od rozpoczęcia działalności w 2019 r. marka prężnie się rozwija, dzięki czemu dzisiaj działa już na 16 europejskich rynkach, tworząc przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – w MODIVO premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych, także za sprawą zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wykorzystywanych w sklepach stacjonarnych, gdzie ofertę MODIVO przegląda się na tabletach, a produkty można przymierzać w interaktywnych przymierzalniach.
W 2022 r. MODIVO uruchomiło marketplace, dzięki czemu klienci zyskali dostęp do jeszcze szerszego asortymentu i nowych kategorii produktowych, w tym home&decor oraz beauty. Niespełna rok po starcie platformy w Polsce, marketplace został wdrożony na rynku włoskim.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Od 2016 roku MODIVO SA jest częścią Grupy CCC.
MODIVO posiada ponad 50 stacjonarnych zlokalizowanych w Polsce, Czechach, Rumunii, na Łotwie oraz Słowacji.
Z ponad 200. sklepami
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik.
Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).