Sklep internetowy DeeZee w ramach nowej strategii biznesowej zostanie zintegrowany z MODIVO. Sprzedaż produktów DeeZee będzie realizowana przez omnichannelowe kanały MODIVO i CCC.
DeeZee pozostaje aktywne w swoich social mediach, wyróżniających się silną i zaangażowaną społecznością miłośniczek mody i najnowszych trendów.
Marka będzie również ważnym elementem synergii w ramach nowego programu lojalnościowego MODIVO, będącego jednym z elementów nowej strategii biznesowej Grupy CCC.
Realizowane zmiany w obrębie kanałów e-commerce Grupy CCC ukierunkowane są na maksymalizację korzyści dla klientów, ich sprawną obsługę, jak również poprawę rentowności biznesu online.
Informacje dotyczące realizacji dotychczas złożonych zamówień, klienci znajdą na stronie: deezee.pl, na której można składać zamówienia do 31 grudnia.
PARTNER PORTALU
Z dobrymi wynikami fiansowymi
Grupa CCC w Q3 2024 odnotowała czterokrotny wzrost wyniku operacyjnego i dwukrotnie zwiększyła wypracowany wynik EBITDA. Grupa Modivo wypracowała najwyższy poziom zysku operacyjnego i EBITDA w pojedynczym kwartale w historii. W każdej linii biznesowej w ujęciu rdr odnotowano dodatnią dynamikę sprzedaży, poprawę marży oraz niższy wskaźnik kosztów do przychodów, co jest efektem konsekwentnie realizowanego planu umacniania rentowności Grupy CCC.
Przychody Grupy CCC w Q3’24 (sierpień’24 – październik’24) wyniosły 2,8 mld zł, co stanowi wzrost o 14% rdr. W CCC obroty były o 13% wyższe – przy dynamicznym wzroście sprzedaży LFL (+11%). HalfPrice odnotował wzrost przychodów o 18%, także przy rosnącej sprzedaży LFL (+5%).
Wysoką dynamikę przychodów w Q3’24 odnotowała Grupa Modivo (+14%), przy dużo niższym rdr poziomie zapasu (-11%) i ograniczonych inwestycjach w pozyskanie ruchu (performance marketing). Na koniec trzeciego kwartału, po raz pierwszy w historii Grupy, sprzedaż za ostatnie 12 miesięcy przekroczyła poziom 10 mld zł.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W Q3’24 Grupa CCC wypracowała wynik operacyjny na poziomie 328 mln zł, co stanowi 4-krotny wzrost rdr oraz 479 mln zł zysku EBITDA (+109% rdr). Zysk netto wyniósł 158 mln zł (+175 mln zł rdr). Do wyników Grupy kontrybuowały wszystkie szyldy. CCC zanotowało blisko 2-krotnie wyższy wynik operacyjny (+71% rdr) przy jednoczesnym wzroście marży EBITDA o ok. 4 p.p.
„CCC i HalfPrice odnotowują bardzo wysoką rentowność. Naszym celem jest, aby jak najszybciej dołączyła do nich Grupa Modivo.
Intensyfikujemy pracę nad odbudową i umocnieniem jej wyników – widać już pierwsze efekty wdrożonego w końcówce ostatniego kwartału programu oszczędnościowego. Naszym celem jest, żeby Grupa Modivo była najbardziej rentownym biznesem e-commerce w Europie” – mówi Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC.
Z 1000. sklepów
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, e-obuwie.pl i MODIVO.
Od maja 2021 r. spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price.
CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.