EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę jubilerską

Pasaż Grunwaldzki na swój debiut we Wrocławiu wybrał jubiler Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Klienci znajdą w sklepie bogatą ofertę biżuterii i zegarków. Salon znajduje się na poziomie 0.

Salon jubilerski Harf to nowy punkt na mapie Pasażu Grunwaldzkiego, stworzony z myślą o miłośnikach luksusowej biżuterii oraz eleganckich dodatków.

Asortyment salonu obejmuje wysokiej jakości wyroby ze złota i srebra, idealne na wyjątkowe okazje oraz jako ponadczasowe prezenty. W ofercie znajdują się również ekskluzywne obrączki, diamenty oraz biżuteria markowa i artystyczna, która zadowoli nawet najbardziej wymagające gusta.

Dla miłośników zegarków przygotowano starannie wyselekcjonowane kolekcje czasomierzy, łączących w sobie funkcjonalność i styl. Profesjonalna obsługa salonu służy fachowym doradztwem, zapewniając pomoc przy wyborze odpowiedniego produktu oraz dbając o najwyższy standard obsługi klienta.

Jest to czwarty salon biżuteryjny marki Harf.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W sercu Wrocławia

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Z 29. obiektami handlowymi w portfolio

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,3 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).