EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia tenant mix

Przybywa najemców Pasażu Grunwaldzkiego. 24 stycznia br. swój sklep otworzy marka Flying Tiger Copenhagen. Nowy salon klienci znajdą w Pasażu na poziomie -1. EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w kwietniu tego roku na stadionie Legii Warszawa.

Z okazji otwarcia na pierwszych 150 klientów będą czekać gratisowe torebki niespodzianki do zakupów oraz tort.

Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć sklepów z Danii. Jak mówi o sobie „nie sprzedajemy tylko produktów. Chcemy zaskakiwać, inspirować i sprawiać radość. Wierzymy, że ludzi uszczęśliwiają związki z innymi i zbierane doświadczenia. Dlatego nasze produkty związane są z zabawą, kreatywnością i aktywnością”.

Gdy wybiera produkty do swoich sklepów, zawsze myśli o naszych klientach. Co miesiąc do sklepu Flying Tiger Copenhagen trafia 300 nowych produktów – od rzeczy na imprezę, elementów dekoracji domu, zabawek dla dzieci, po gadżety, prezenty i nagrodzone projekty. Wszystko w atrakcyjnych cenach – wyjdziesz z naszego sklepu „na bogato”.

Nazwa – Flying Tiger Copenhagen – wyraża chęć zabawy i zaskakiwania, a także nawiązuje do duńskiego pochodzenia marki.

W sercu Wrocławia

Pasaż Grunwaldzkio jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z 29. obiektami handlowymi w portfolio

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,3 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).