Sieć Wooolworth umacnia swoją pozycję na polskim rynku

Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne trzy lokalizacje. Otworzyła nowe sklepy w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi. Tym samy sieć zwiększyła się do 48. placówek w Polsce.

Nowy sklep w Przemyślu mieści się przy ulicy Lwowskiej 36. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 924 metrów kwadratowych.

Sklep Woolworth w Ostródzie znajduje się przy ulicy Składowej 2.

Woolworth jest też w gronie najemców Nowej Sukcesji w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.

Sklepy sieci Woolworth można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.

Nowy sklepy

W grudniu Woolworth otworzył sklep w Rzeszowie. Znajduje się przy ulicy ul. płk. Lisa-Kuli 19. Czeka tam na klientów szeroki asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1013 metrów kwadratowych.

Sklep w Lipiniach znajduje się ul. Podmiejskiej 2E i oferuje bogaty asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1020 metrów kwadratowych. 

Również w grudniu Woolworth powiększył się o lokalizacje w Zabrzu i w Bielsku-Białej. W Zabrzu klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu produktów na powierzchni sprzedaży ponad 859 metrów kwadratowych. Placówka w Bielsku-Białej oferuje ponad 1042 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Sklep Woolworth w Zabrzu mieści się przy ul. Miełżyńskiego  6. Sklep w Bielsku-Białej mieści się przy ulicy Warszawskiej 180.

28 listopada został otwarty sklep Woolworth w Ostrowie Wielkopolskim. Ma powierzchnię sprzedaży ponad 910 metrów kwadratowych.

21 listopada zostały otwarte dwie, nowa placówki o powierzchni sprzedaży ponad 800 metrów kwadratowych, które zlokalizowane są w Garwolinie i Mikołowie. 

Z bogatą ofertą

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych