Ingka Centres: Wola Park wzmacnia ofertę odzieży sportowej

Do grona najemców warszawskiego Wola Parku dołącza marka Nike. Już 20 lutego w centrum otworzy się tętniący życiem sklep o powierzchni ponad 1000 mkw.- Nike Rise, łączący aktywność sportową z tkanką miejską poprzez innowacyjne cyfrowe doświadczenia i usługi, wzmacniające sportowy puls Warszawy.

Nike Rise został zaprojektowany z myślą o wspieraniu konsumentów w ich codziennych sportowych wyzwaniach, oferując niezbędne produkty i usługi. Sklepy Rise są dedykowane fanom sportu w każdym wieku – mężczyznom, kobietom i dzieciom – i zapewniają najnowsze modele obuwia oraz odzieży sportowej Nike oraz Jordan, a także starannie wyselekcjonowane produkty lifestyle’owe.

Dzięki cyfrowym rozwiązaniom Footwear Fastlane klienci mogą zapoznać się z historiami produktów, ich korzyściami oraz szczegółowymi informacjami technicznymi. Natomiast nowa strefa dedykowana biustonoszom sportowym i legginsom została stworzona z myślą o kobietach – podkreśla kluczowe cechy produktów, takie jak komfort i wsparcie, ułatwiając wybór idealnego dopasowania.

Otwarcie sklepu odbędzie się 20 lutego 2025 roku w Centrum Handlowym Wola Park w Warszawie. Nike Wola Park jest własnością i jest zarządzany przez Retailors Ltd (FOX Group) – kluczowego partnera Nike Stores.

Z ponad 200. lokalami

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.

Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa.

Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Po rewitalizacji

W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie.

Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.

W portfolio ponad 3000 marek

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centers ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 3000 marek, które działają w 34 centrach handlowych firmy na  13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 352 milionów odwiedzających.

Ingka Centers tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi.