Apsys: Posnania z kluczowym najemcą w nowej odsłonie

Galeria Posnania nieustannie rozszerza swoją ofert. Tym razem w nowej lokalizacji w nowym koncepcie został otwarty salon marki WITTCHEN. Zajmuje powierzchnię 125,36 mkw. Znajduje się na poziomie 1.
Salon marki WITTCHEN w Posnanii w najnowszym koncepcie to połączenie elegancji z funkcjonalnością. W przestrzeni o powierzchni 125,36 mkw. wprowadzone zostałymodułowe meble, które dostosowują się do potrzeb klientów, a aranżacja jest na tyle elastyczna, by dopasować ją do kolekcji. Dzięki temu wnętrze jest nie tylko piękne, eleganckie, ale i praktyczne.
Wyróżnikiem salonu jest złoty punkt premium – komoda z okrągłym lustrem, gdzie eksponujemy nasze sygnowane chusty i szale. Regały w tej strefie, wykonane ze złotej konstrukcji i szkła, prezentują wysokiej jakości produkty skórzane i podkreślają luksusowy charakter marki. W ofercie salonu dostępna jest pełna gama produktów WITTCHEN, w tym rozbudowana kolekcja odzieży i obuwia. Nowością jest przymierzalnia, komfortowa i stylowa przestrzeń, w której decyzja zakupowa staje się przyjemnością.
Nowy salon WITTCHEN znajduje się na poziomie 1.
Nowi najemcy
7 marca 2025 roku swój salon w Posnanii otworzy Victoria’s Secret. Będzie zlokalizowany poziomie 0.
Aby uczcić otwarcie w Posnanii 21 lutego zostanie udostępniony tymczasowo kiosk pop-up. Wtedy także na klientki czeka nowe oferta biustonoszy. Będzie można także wypróbować kultowe zapachy czy skorzystać z darmowych konsultacji brafittingowych.
Z bogatą ofertą
Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.
W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.
W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.
W portfelu ponad 700 000 mkw. GLA
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter