Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polskim

Sieć Woolworth powiększyła się o kolejną lokalizację. 13 lutego otworzyła sklep w Zamościu. Na powierzchni sprzedaży ponad 845 metrów kwadratowych czeka na klientów szeroki asortyment produktów.

Nowa placówka Woolwortk mieści się w parku handlowym Daily Park położonym przy ul. Legionów 8 w Zamościu.

Sklepy sieci Woolworth można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.

Sieć Woolworth planuje kolejne otwarcia w marcu: 1. marca w Mrągowie przy ul. Olsztyńskiej 21 oraz  26. marca w Krasnystawie, Zakręcie 2.

Nowe placówki

Sieć Woolworth powiększyła się w styczniu o kolejne trzy lokalizacje. Otworzyła nowe sklepy w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi.

Nowy sklep w Przemyślu mieści się przy ulicy Lwowskiej 36. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 924 metrów kwadratowych.

Sklep Woolworth w Ostródzie znajduje się przy ulicy Składowej 2.

Woolworth jest też w gronie najemców Nowej Sukcesji w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.

W grudniu Woolworth otworzył sklep w Rzeszowie. Znajduje się przy ulicy ul. płk. Lisa-Kuli 19. Czeka tam na klientów szeroki asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1013 metrów kwadratowych.

Sklep w Lipiniach znajduje się ul. Podmiejskiej 2E i oferuje bogaty asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1020 metrów kwadratowych. 

Również w grudniu Woolworth powiększył się o lokalizacje w Zabrzu i w Bielsku-Białej. W Zabrzu klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu produktów na powierzchni sprzedaży ponad 859 metrów kwadratowych. Placówka w Bielsku-Białej oferuje ponad 1042 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.

Z bogatą ofertą

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz