[SCF 2025 Spring] Action idzie na targi z planem pozyskania nowych lokalizacji

6 przedstawicieli Action, którzy odpowiadają za rozwój marki na polskim rynku, weźmie udział w SCF 2025 Spring. Targi są największym spotkaniem uczestników rynku centrów handlowych w Polsce.
Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Wśród obecnych na targach przedstawicieli sieci Action będą:
- Tomasz Skłodowski, Acquisition Manager,
- Jacek Perek, Acquisition Manager,
- Dariusz Solarz, Acquisition Manager,
- Tomasz Majchrowski, Acquisition Manager
- Patrycja Kołaciak, Acquisition Manager,
- Arleta Cios, Acquisition Manager.
Sprzedaż netto sieci Action w 2024 roku wzrosła do 13,8 mld euro, czyli o 21,7% w porównaniu z 2023 r. Sprzedaż porównywalna (z wyłączeniem nowych sklepów) wzrosła o 10,3% dzięki większej liczbie klientów odwiedzających istniejące lokalizacje marki.
Action zanotował wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 10,3%, napędzany rosnącą liczbą klientów odwiedzających istniejące sklepy. W czwartym kwartale 2024 r. sieć Action kontynuowała politykę niskich cen, obniżając ceny ponad 650 produktów. Ta kluczowa zasada Action doprowadziła do znacznego wzrostu liczby klientów. W 2024 r. wzrost sprzedaży Action był napędzany wyłącznie wolumenem.
Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień obsługuje ponad 18,7 milionów klientów w ponad 2,918 sklepach, w 12 krajach Europy.
Action lubi zaskakiwać klientów, dlatego co tydzień wprowadza 150 nowych produktów.
Rozwój Action prowadzi do znacznego wzrostu liczby zatrudnionych pracowników. W 2024 roku firma Action stworzyła 10 641 miejsc pracy, w porównaniu z 8 988 nowymi miejscami pracy w 2023 roku. Firma zatrudnia obecnie łącznie 79 681 pracowników 151 narodowości.
W 2024 r. Action otworzył 352 lokalizacje, kończąc rok z łączną liczbą 2 918 sklepów w 12 krajach europejskich.
„Wybierając lokalizację nowych sklepów, zwracamy uwagę na to, gdzie będą się znajdować. Dobry dojazd, wygodny parking, a także bliskość centrum miasta lub znanego już centrum handlowego sprawiają, że nasze sklepy wyróżniają się atrakcyjną lokalizacją, często znaną i lubianą przez okolicznych mieszkańców” – komentuje Paweł Essel, Dyrektor Generalny Action w Polsce.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking. Wszyscy uczestnicy mają dostęp do systemu umawiania spotkań, który pozwala im dokładnie zaplanować dwa targowe dni. Podczas poprzedniej edycji targów dzięki systemowi umówiono ponad dwadzieścia tysięcy spotkań biznesowych.
Na zakończenie pierwszego dnia targów odbędzie się Afterparty, w klubie BANK, przy ulicy Mazowieckiej. Wezmą w nim udział wszyscy uczestnicy VIP.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter