Apsys: Manufaktura ma coraz dłuższą listę najemców

Manufaktura w Łodzi nieustannie poszerza swoją ofertę. 12 marca został otwarty pierwszy salon Grand Optical. Znajduje się na poziomie 0 i zajmuje ponad ponad 100 mkw. Na poziomie 1 został zaś otwarty sklep Smoke.

1 marca 2025 roku salony Trendy Opticians zmieniły się w sieć Grand Optical – nowoczesny koncept salonów optycznych, który łączy pasję do mody z najwyższą jakością widzenia. To marka należąca do grupy EssilorLuxottica. Grand Optical to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów poszukujących najwyższej jakości usług, szerokiej oferty okularów marek premium i innowacyjnych rozwiązań w zakresie dbania o wzrok.

Grand Optical to unikatowa sieć salonów optycznych, w których moda i profesjonalna opieka wzroku łączą się w idealnych proporcjach. Koncept salonów powstał z myślą o tych, którzy kochają modę, podążają za aktualnymi trendami i lubią wyrażać swoją osobowość za pomocą stylowych akcesoriów.

Salony pod nowym brandem mają być miejscem dla osób ceniących jakość, styl i indywidualne podejście do doboru okularów. Oferta marki to starannie wyselekcjonowane kolekcje okularowe, w 60 proc. różniące się od asortymentu Vision Express. Klienci znajdą tam wyjątkową selekcję marek premium, w tym m.in. Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard i Moncler. Wiele produktów od marek z portfolio EssilorLuxottica będzie dostępnych na wyłączność w salonach Grand Optical.

Pierwszy salon Grand Optical w nowej koncepcji został otwarty w 12 marca w Manufakturze. Salon zaaranżowany na powierzchni ponad 100 mkw. po gruntownej modernizacji przestrzeni zyskał nowoczesny, ekskluzywny charakter, który stanie się standardem dla całej sieci.

Salon Grand Optical klienci znajdą na poziomie 0 bok Rossmanna.

Do grona najemców Manufaktury dołączyła też marka Smoke. W ofercie salonów Smoke można znaleźć szeroki wybór ręcznie zwijanych cygar, drewnianych klasycznych fajek, bibuł, tabak, ekskluzywnych zapalniczek, fajek wodnych, a także tytoni z każdego segmentu rynku oraz e-papierosów. 

Smoke śledzi trendy i rozwija się wraz z rosnącymi potrzebami klientów. Oprócz oferty klasycznych wyrobów tytoniowych może pochwalić się szeroką gamą produktów z kategorii VAPE, heat not burn oraz saszetkami nikotynowymi.

Sklep Smoke znajduje się na poziomie 1.

Zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.

Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz