EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę dla dzieci

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty również dla najmłodszych. Sala zabaw dla dzieci Piratki to miejsce, która łączy ruch, kreatywność i dobrą zabawę. Stworzone z myślą o najmłodszych klientach i ich rodzicach, którzy podczas zakupów szukają chwili wytchnienia. Znajduje się na poziomie +1, obok Action.
EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Fall, które odbędą się w kwietniu tego roku, na stadionie Legii Warszawa.
W Galerii Młociny zostało otwarte niezwykłe miejsce pełne przygód – bawialnia Piratki. Na dzieci i młodzież czeka tam: duża konstrukcja ze zjeżdżalnią, interaktywne gry i automaty zręcznościowe, strefa malucha dla najmłodszych, kolorowe zjeżdżalnie i baseny z piłeczkami, sensoryczna zabawa w piasku kinetycznym.
Bawialnia Piratki mieści się na na poziomie +1, obok Action.
Zmiany w Galerii Młociny
Galeria Młociny stawia na rozwój oferty. W ostatnich miesiącach podpisano tam 12 umów z nowymi najemcami, w tym m.in. z drogerią dm, Mr.DIY oraz INTERSPORT. Centrum handlowe przedłużyło również współpracę z 27 markami obecnymi w obiekcie np. MediaMarkt czy JYSK. Ponadto w Galerii Młociny otwarty zostanie sklep Dreslow, prezentujący innowacyjny koncept w zakresie mody cyrkularnej. Łączny metraż objęty umowami wynosi 3 800 mkw.
Umowy najmu przedłużyły m.in. salon z elektroniką MediaMarkt, jak również SMYK z propozycją
dla najmłodszych, JYSK, skandynawska sieć handlowa, oferująca klientom szeroki wybór dodatków do domu, duńska marka Flying Tiger Copenhagen z sezonowymi dodatkami do wystroju oraz salon TOUS, oferujący klientom biżuterię i liczne akcesoria. Te kontrakty obejmują ponad 5 700 mkw.
Galeria Młociny ma ponad 200 najemców
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter