Netto wprowadza nową usługę dla swoich klientów

Klienci Netto mogą wpłacić gotówkę na kartę Mastercard przy okazji codziennych zakupów. Szybko i bezpiecznie, bez konieczności poszukiwania oddziału banku bądź wpłatomatu.
Według danych Narodowego Banku Polskiego w trzecim kwartale średnio co szósta transakcja dokonywana w bankomatach była wpłatą gotówki. To pokazuje, że choć gotówka nie zniknęła z obiegu, to jednak coraz częściej wolimy trzymać ją na koncie.
Usługi takie jak wpłata na kartę, które stają się coraz bardziej popularne, są odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta. Z tej funkcji mogą skorzystać też klienci sklepów Netto. Szybko, wygodnie i bez żadnych dodatkowych opłat wpłacą gotówkę na swoje konto bankowe za pomocą karty płatniczej Mastercard.
Jak działa usługa wpłaty na kartę?
Proces wpłaty jest prosty i intuicyjny:
1. Klient pobiera aplikację PolCard Pay (jednorazowo, przed skorzystaniem z usługi po raz pierwszy).
Przy kasie informuje pracownika sklepu o chęci wpłacenia gotówki na swoje konto bankowe za pomocą karty Mastercard.
2. Wpłaca wybraną kwotę (dziennie do 1000 zł).
3. Środki pojawiają się na koncie w ciągu 30 minut.
Kompleksowa obsługa gotówkowa w sklepach Netto
Warto przypomnieć, że już od dłuższego czasu klienci Netto mogą również korzystać z usługi cashback, umożliwiającej wypłatę gotówki podczas zakupów. Dzięki usłudze wpłat sklepy Netto oferują teraz kompleksową obsługę gotówkową – klienci mogą zarówno wpłacić, jak i wypłacić pieniądze podczas robienia codziennych zakupów.
„Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem, gdzie klienci mogą nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, ale również skorzystać z dodatkowych funkcjonalności. Już od kilku lat w naszych sklepach można wypłacać gotówkę podczas zakupów. Teraz można też skorzystać również z opcji wpłaty gotówki. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
„Jednym z naszych priorytetów jest promowanie równego dostępu do usług finansowych. Dążymy do tego, aby cyfrowe rozwiązania płatnicze były łatwo dostępne dla wszystkich. Takie usługi jak wpłata na kartę, czy wypłata gotówki w kasie sklepu pomagają zniwelować bariery i przyczyniają się do zwiększenia wygody klientów. – dodaje Tomasz Przepiórka, VP & Head of Enterprise CEE w Fiserv Polska.
Sieć dyskontów Netto obecna jest na polskim rynku już od 30 lat – w 2025 roku świętujemy trzy dekady działalności w Polsce! Przez ten czas sieć wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter