Kappahl ma nową usługę dla swoich klientów

Od 1 czerwca 2025 roku Kappahl oferuje nową, bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze klienci mogą odkryć swój styl na nowo, wzbogacić garderobę o idealnie dopasowane ubrania i zyskać pewność siebie dzięki wskazówkom profesjonalnych stylistów.

Indywidualne, godzinne spotkanie ze stylistą odbywa się w jednym z 13 wybranych sklepów Kappahl w Polsce. Styliści, przeszkoleni przez Martę Pożarlik – uznaną ekspertkę od wizerunku, pomogą klientom odnaleźć stylizacje, które idealnie odzwierciedlają ich osobowość i styl życia. Dzięki specjalistycznej wiedzy z zakresu materiałoznawstwa styliści pomogą dobrać odpowiednie tkaniny, fasony i rozmiary, zapewniając komfort i styl dopasowany do potrzeb klientów.

„Naszym celem jest wspieranie klientów w tworzeniu garderoby, która nie tylko odzwierciedla ich osobowość, ale także wzmacnia ich pewność siebie każdego dnia. Usługa Personal Styling to odpowiedź na potrzeby tych, którzy szukają inspiracji i profesjonalnej porady, a jednocześnie chcą oszczędzić czas podczas zakupów” – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Usługa Personal Styling działa już z powodzeniem na rynkach skandynawskich – w Szwecji, Norwegii i Finlandii – gdzie cieszy się dużym zainteresowaniem. Teraz jest dostępna także dla polskich klientów, którzy mogą skorzystać z niej całkowicie bezpłatnie.

„Nasi styliści zostali profesjonalnie przeszkoleni i doskonale znają nasz asortyment. Spotkanie z nimi to doskonała okazja, aby zyskać pewność siebie i cieszyć się przemyślaną garderobą na co dzień. Wprowadzenie usługi Personal Styling to dla nas krok naprzód w kwestii kompleksowej obsługi klienta” – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Aby umówić się na spotkanie ze stylistą, od 22 maja 2025 roku wystarczy odwiedzić stronę internetową i wybrać dogodny termin.

Dobre wyniki w 2024 roku

Rok 2024 był dla marek Kappahl i Newbie czasem inowacji i realizacji ambitnych celów. Obie marki, będące częścią Grupy Kappahl, konsekwentnie umacniały swoją pozycję na rynku mody, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju, nowoczesnych technologiach oraz dostarczaniu klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych i modowych. Łączna powierzchnia nowo otwartych i zmodernizowanych sklepów wyniosła ponad 2 tysiące mkw.

Rok 2025 zapowiada się równie intensywnie. Grupa Kappahl koncentruje się na jeszcze większej integracji działań stacjonarnych i online, aby zapewnić klientom spójne i nowoczesne doświadczenia zakupowe. W planach jest również rozwój sieci sklepów obu marek w największych miastach Polski.

Z blisko 360. sklepami

Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Grupa Kappahl jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz