Wśród wystawców wrześniowej edycji SCF 2025 Fall jest coraz więcej Najemców. W roli wystawcy debiutują drogerie dm. Targi odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie
dm to jedna z największych drogerii w Europie, która w Polsce obecna jest od 2022 roku.
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie.
Sieć posiada obecnie 58 sklepów w Polsce. Niedawno otworzyła swoją piątą drogerię w stolicy. Plany ekspansji dm w Polsce zakładają otwarcie prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
„Polska to dla nas ważny rynek i chcemy sukcesywnie umacniać jego znaczenie na tle innych państw, w których jesteśmy obecni. Zadomowiliśmy się tutaj, dokładnie tak, jak klienci zadomawiają się w naszych sklepach podczas codziennych zakupów” – mówił Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce.
„Do końca roku chcemy mieć prawie 80 sklepów, a już teraz mamy podpisanych kilkadziesiąt umów na kolejne 2 lata. i nadal tworzą się nowe. Tylko w ostatnich 12 miesiącach zwiększyliśmy zatrudnienie z 239 do 471 pracowników. Wierzymy, że obraliśmy dobry kierunek – dodał.
Tylko w minionym roku dm zwiększyła swoje nakłady inwestycyjne o kilkadziesiąt procent w stosunku do roku poprzedniego.
„Koszt inwestycji w jeden sklep to około 3 mln zł, zaś średni czas potrzebny na otwarcie nowej drogerii wynosi 3 miesiące. W każdym nowo otwartym sklepie zatrudnienie znajduje około 7 osób” – skomentował mówił Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech.
Od początku obecności w Polsce dm rozwija model multichannel. Tylko w minionym roku aż o 50% wzrosła liczba pobrań aplikacji „Mój dm”, która daje użytkownikom dodatkowe korzyści cenowe. Co więcej, w ramach trwającej właśnie kampanii promocyjnej klienci posiadający aplikację mogą aktywować kupon wielorazowego użytku oferujący 10% na całe zakupy.
Nowością w 2024 roku było wprowadzenie punktów ekspresowego odbioru zamówień internetowych – zakupy można odebrać już po 3 godzinach w specjalnych punktach w sklepach stacjonarnych. Ich popularność systematycznie wzrasta, a klienci coraz chętniej korzystają z tej opcji.
Sklepy dm wyróżniają się wysokim standardem i komfortem zakupów. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnej wody, miejsc do odpoczynku, nieodpłatnych usług pakowania prezentów, wywoływania zdjęć oraz personalizacji etykiet. Rodzice i dzieci znajdą tu m.in. przewijaki z darmowymi pieluchami marki Babylove, a nawet bujanego kucyka. Istotnym elementem strategii drogerii pozostają ceny.
W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, dm co tydzień oferuje nowe rabaty dostępne w aplikacji „Mój dm”.
Długa lista wystawców
Na liście wystawców #scf2025fall obecnie znajdują się 32 firmy, a lista ta ciągle się wydłuża. A wśród nich są: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Womak.
W gronie partnerów są: Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Dwudniowa konferencja
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
Afterparty na zakończenie pierwszego dnia #scf2025fall
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
System umawiania spotkań
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.