Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku – do grona kluczowych najemców dołączyła marka HalfPrcie. Nowy salon, który otwarty został 29 maja, zajął lokal o powierzchni ponad 3200 mkw.
Współpraca z HalfPrice to kolejny krok w realizacji strategii leasingowej Centrum Riviera, która zakłada konsekwentny rozwój tenant mixu w oparciu o potrzeby klientów. Od momentu objęcia zarządzania przez APSYS Polska (październik 2023 r.) centrum podpisało 24 nowe umowy i odnowiło 34 kontrakty.
HalfPrice w Rivierze wzmacnia ofertę modowo-lifestylową centrum. Nowy salon oferuje szeroki wybór produktów znanych marek, takich jak: Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Wrangler, Lasocki, Mustang, GAP, Benetton, Guess. Klienci znajdą tu nie tylko odzież i obuwie, ale także dodatki, kosmetyki, akcesoria dla domu, zabawki, elektronikę użytkową oraz książki. W strefie Luxury Brands dostępne są wyselekcjonowane produkty od topowych projektantów i globalnych domów mody.
„Otwarcie salonu HalfPrice to kolejny dowód na to, że oferta modowa i lifestylowa Centrum Riviera jest konsekwentnie rozwijana i urozmaicana. Riviera to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, co sprawia, że przyciąga bardzo zróżnicowanych klientów. Asortyment oferowany przez HalfPrice idealnie odpowiada na ich potrzeby. Marka wpisuje się w oczekiwania konsumentów, łącząc różnorodność kategorii produktowych z dobrą jakością i przystępną ceną” – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Wprowadzeniu marki towarzyszyła intensywna, wielokanałowa kampania promocyjna, obejmująca działania regionalne i influencer marketing.
HalfPrice to koncept należący do Grupy CCC, który działa w modelu off-price i dynamicznie rozwija się na polskim rynku od 2021 roku. Marka ma już ponad 70 sklepów w Polsce. Obecna jest także na takich rynkach jak Hiszpania, Austria, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Rumunia, Łotwa, Ukraina, Litwa, Węgry.
71 tys. mkw. powierzchni najmu
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
Apsys zarządza 16. obiektami handlowymi
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi.
APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.