Wydłuża się lista najemców Centrum Riviera. Swój sklep z designerskimi okularami otworzyła marka Muscat Eyewear. Do grona najemców dołączyła marka JD Sport, która otworzyła sklep. SWAROVSKI zaś odświeżył swój butik z Rivierze.
MUSCAT to sieć polskich salonów optycznych, w których klienci znajdą nie tylko najwyższej jakości okulary dostosowane do indywidualnych potrzeb, ale także skorzysta z kompleksowego badania wzroku, przeprowadzonego przez wykwalifikowany personel. Marka tworzy okulary z miłością – do zdrowia, i do mody. Dba o detale. Kreuje trendy. Okulary MUSCAT to nie tylko unikatowe modele korekcyjne. W ofercie klienci znajdą personalizowane okulary przeciwsłoneczne z korekcją wady i wybranym barwieniem; okulary z powłoką Blue Block, dedykowane osobom pracującym przy urządzeniach elektronicznych; okulary progresywne, a także fotochromowe.
Produkty MUSCAT są dostępne w dziesiątkach możliwych wariantów, barwień i gradientów, tak, aby każdy z klientów mógł znaleźć okulary dla siebie. Marka współpracuje z czołowymi, światowymi producentami soczewek, dlatego klienci mają pewność, że ich okulary będą niemalże idealne. 13 showroomów w kraju, 1 w Czechach, a do tego sklep internetowy.
Salon Muscat klienci znajdą na poziomie 1.
JD to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie streetwearu i sportowego stylu. To kolejny krok w rozwoju oferty Centrum Riviera, odpowiadający na potrzeby klientów poszukujących najnowszych trendów i wysokiej jakości produktów.
JD to miejsce, w którym moda miejska spotyka się z funkcjonalnością. W nowym sklepie znajdą się kolekcje topowych marek, takich jak Nike, adidas, New Balance, Puma i wiele innych.
Sklep znajduje się na poziomie 1.
Nową odsłonę zyskał salon Swarovski – po przejściu z modelu franczyzowego na bezpośredni zarząd spółki-matki lokal przeszedł metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd i świeżą energię.
Swarovski, rodzinna firma z ponad 120 letnią tradycją swojego istnienia, niezmiennie co sezon oczarowuje wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów, a także elementów dekoracji wnętrz. Obecnie Swarovski posiada swoje butiki w 170 krajach. Ofertują wyrafinowane i nowoczesne kolekcje zniewalające blaskiem kryształu. Spośród szerokiej gamy produktów, zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdą coś dla siebie lub na wyjątkowy prezent.
Butik firmy Swarovski klienci znajdą na poziomie 0.
71 tys. mkw. powierzchni najmu
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
Apsys zarządza 16. obiektami handlowymi
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi.
APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.