Super-Pharm kontynuuje ekspansję sklepów na rynku polskim. We Wrocławiu sieć otworzyła czwarty innowacyjny concept store Skin&Beauty by Super-Pharm. Zajmuje 330 mkw. powierzchni. Jest to pierwszy sklep w tym koncepcie w tej części kraju.
Nowy sklep o powierzchni handlowej 330 mkw. mieści się w galerii Wroclavia we Wrocławiu, a jego otwarcie stanowi strategiczny krok w rozwoju sieci. Jest to już czwarta lokalizacja w Polsce, w której sieć wprowadza unikalne doświadczenie zakupowe dla klientów.
„Skin&Beauty by Super-Pharm to miejsce, gdzie pasja do piękna spotyka się z ekspercką wiedzą Oferujemy szeroki wybór produktów do pielęgnacji skóry, makijażu i włosów od najlepszych światowych i lokalnych marek, a także profesjonalne porady naszych specjalistów. Stawiamy na innowacyjność, personalizację i najwyższą jakość obsługi” – napisała firma w komunikacie.
Skin & Beauty by Super-Pharm to innowacyjny concept store, będący połączeniem drogerii i perfumerii. W nowym salonie klienci znajdą kosmetyki znanych marek, a także skorzystają z usług beauty, takich jak badanie skóry, dermokonsultacje czy koloryzacja włosów.
Pierwszy w Warszawie sklep w koncepcie Skin & Beauty by Super-Pharm zostal otwarty w ub.r. w Sadyba Best Mall. Kolejne w w warszawskiej Elektrowni Powiśle oraz w Poznaniu w Starym Browarze.
Odwiedzający, oprócz wyjątkowych doświadczeń zakupowych, otrzymają wsparcie profesjonalistów oraz możliwość skorzystania z usług fryzjerskich, a także profesjonalnego doradztwa.
„Koncept, który stworzyliśmy nie tylko odpowiada najbardziej wyrafinowanym potrzebom wymagających klientów, ale jest również jednym z najnowocześniejszych w Europie. Pracując nad jego koncepcją, odwiedziliśmy najlepsze sklepy rekomendowane przez naszych partnerów handlowych w stolicach europejskich, jak również najbardziej wysublimowane koncepty w USA. Z czystym sumieniem, choć oczywiście subiektywnie, mogę powiedzieć – Skin&Beauty by Super-Pharm jest wyjątkowym, najlepszym i najnowocześniejszym formatem na europejskim rynku – mówiłą Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland.
W Skin & Beauty by Super-Pharm dostępne będą znane i lubiane marki, które od dawna dostępne są w sieci Super-Pharm (m.in. dermokosmetyki, pielęgnacja, szeroki asortyment produktów do włosów), a także marki luksusowe i selektywne czy produkty z kategorii sexual wellness. Koncept podzielony jest na strefy w kształcie okręgów, a jego sercem jest strefa dermokosmetyków i badania skóry. Zupełną nowością będzie również profesjonalna strefa Hair Care z najlepszymi markami fryzjerskimi oraz trychologicznymi.
“Koncept architektoniczny opiera się na okręgach, a każdy z nich to inny „świat”, odpowiadający na potrzeby naszych klientów. W Skin&Beauty by Super-Pharm mamy świat dermokosmetyków i badania kondycji skóry, make-up’u, koloryzacji i stylizacji włosów, a także wyodrębnioną strefę body & spa, kategorię sensual wellness czy kosmetyków dla mężczyzn. To czego nie ma w naszych tradycyjnych sklepach, a pojawi się w Skin&Beauty by Super-Pharm, to strefa brandów selektywnych. I to kolejna przewaga tego miejsca. Jest więc inaczej niż wszędzie. I na tym właśnie nam zależało – zapowiadała Monika Kolaszyńska.
Marka Super-Pharm to unikatowe połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. W kilkunastu sklepach, do trzech wymienionych filarów, dołącza również salon optyczny Super-Pharm Optic. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.
Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.