Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku. Do grona najemców dołączyła marka Crocs, która otworzyła swój salon. Na powierzchni 76 mkw. powstała przestrzeń łącząca sprzedaż, doświadczenie marki i personalizację.
„Nowy lokal doskonale uzupełnienia ofertę Riviery w kategorii obuwia i akcesoriów. Jest też przykładem nowoczesnego podejścia do retailu, w którym kluczowe są jakość doświadczeń zakupowych, możliwości interakcji z marką i elastyczność przestrzeni” – czytamy w komunikacie na LinkedIn.
Sklep marki Crocs klienci znajdą Sklep marki Crocs klienci znajdą na poziomie 1. W salonie dostępny jest szeroki wybór kolorowych i wygodnych butów tej kultowej marki.
Crocs™jest światowym liderem w dziedzinie innowacyjnego obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci. W jego ofercie znaleźć można klapki, chodaki, baleriny, kalosze, sandały idealne na plażę, basen oraz pasujące do codziennych stylizacji. Różnorodność modeli sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję.
Wszystkie modele marki Crocs™ są wyprodukowane z materiału Croslite™, zastrzeżonego, rewolucyjnego technologicznie materiału, który nadaje obuwiu miękkość, lekkość i wygodę.
Croslite™ to żywiczny materiał, który ma między innymi właściwości antypoślizgowe, antybakteryjne oraz dostosowuje się do kształtu stopy. Ich waga jest niewielka, a otwory wentylacyjne sprawiają, że stopa jest sucha i wypoczęta.
Nowe punkty na mapie handlowej centrum Riviera
Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła w Centrum Riviera intensywny rozwój oferty leasingowej – zarówno poprzez debiuty nowych marek, jak i rozbudowę i modernizację istniejących salonów.
W lutym ponownie otwarto salon 4F, który na nowej powierzchni 600 mkw. zaprezentował swój najnowszy format sprzedaży. Sklep, urządzony w duchu „Sport, Technology, Design”, łączy minimalistyczny wystrój z szeroką ofertą odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
W tym samym czasie, do grona nowych najemców dołączyła marka Adidas, prezentując swoją ofertę premium i rozbudowany asortyment akcesoriów na 400 mkw. powierzchni, utrzymanej w jasnej, eleganckiej estetyce. W kolejnych tygodniach swoją ofertę w Rivierze zaprezentował także sklep Nanu Nana, specjalizujący się w dodatkach do domu i akcesoriach.
29 maja miała miejsce jedna z najważniejszych premier tego półrocza – huczne otwarcie sklepu HalfPrice o powierzchni 3 200 mkw.
Nową odsłonę zyskał salon Swarovski – po przejściu z modelu franczyzowego na bezpośredni zarząd spółki-matki lokal przeszedł metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd i świeżą energię. Swoje najnowsze koncepty zaprezentowały również marki Kazar i JD Sports – ta ostatnia, debiutując w Rivierze pod koniec czerwca, wniosła do oferty centrum jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych i sportowych na świecie.
W nowej odsłonie dostępne są także sklepy: TK Maxx, Media Markt (w nowej lokalizacji), Thai Wok, Diverse, Plus, Jean Louis David, Office Shoes oraz Yes (również w nowej lokalizacji) – wszystkie po modernizacjach zgodnych z aktualnymi trendami i oczekiwaniami klientów.
Oferta gastronomiczna obiektu wzbogaciła się o nowy lokal Crazy Bubble, oferujący popularny herbaciany napój prosto z Tajwanu oraz marka Lindt z bogatym asortymentem czekoladowych słodkości.
Na pierwszym piętrze uruchomiona została sala zabaw Kinderplaneta – nowoczesna przestrzeń do aktywnej zabawy i rodzinnych spotkań. Z kolei miłośnicy designu i stylowych dodatków mogą odwiedzać showroom MUSCAT, który od czerwca oferuje profesjonalny wybór nowoczesnych opraw i okularów.
71 tys. mkw. powierzchni najmu
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.