Kappahl rozwija strategię omnichannel i cyfryzuje swoje salony

Kappahl kontynuuje dynamiczny rozwój, inwestując w rozwiązania cyfrowe i logistyczne, które podnoszą komfort zakupów i wspierają strategię omnichannel. W 2025 roku w 11 sklepach Kappahl w Polsce pojawiły się nowoczesne ekrany digitalowe, prezentujące inspiracje modowe, informacje o aktualnych ofertach oraz usługach, takich jak Personal Styling.

Nowe nośniki multimedialne zostały zamontowane w kluczowych lokalizacjach: w Warszawie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku, Rumi, Krakowie oraz we Wrocławiu. Dzięki nim klienci mogą czerpać inspiracje bezpośrednio podczas wizyty w sklepie, co jeszcze bardziej wzmacnia spójność doświadczeń zakupowych w kanałach online i offline.

Równolegle marka rozwija swoje narzędzia cyfrowe. W 2024 roku Kappahl uruchomił nową odsłonę strony internetowej kappahl.com oraz aplikacji mobilnej, które nadal aktywnie optymalizuje, oferując większą personalizację, intuicyjną nawigację i nowoczesne formaty wideo. Klienci zyskali dostęp m.in. do rekomendacji produktowych, inspirujących porad stylizacyjnych, przewodników po rozmiarach oraz historii zamówień.

„Inwestycje w ekrany digitalowe to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju. Omnichannel, personalizacja i nowoczesne technologie są fundamentem, który pozwala nam dostarczać klientom kompleksowe, spójne i angażujące doświadczenia. Dzięki nim możemy inspirować, ułatwiać zakupy i odpowiadać na potrzeby konsumentów w czasie rzeczywistym” – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Kolejnym elementem wzmacniającym potencjał operacyjny firmy jest trwająca budowa nowego centrum dystrybucyjnego w Arendal, tuż obok portu w Göteborgu. Obiekt o powierzchni 34 000 m², którego uruchomienie planowane jest na drugą połowę 2026 roku, zastąpi obecny magazyn w Mölndal. Nowe centrum znacząco zwiększy pojemność logistyczną Kappahl i umożliwi jeszcze lepszą obsługę wielu kanałów sprzedaży. Stopniowa przeprowadzka do nowego obiektu rozpocznie się w 2026 roku, a pełne uruchomienie przewidziane jest na jesień.

Nowa usługa dla klientów

Od 1 czerwca 2025 roku Kappahl oferuje nową, bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze klienci mogą odkryć swój styl na nowo, wzbogacić garderobę o idealnie dopasowane ubrania i zyskać pewność siebie dzięki wskazówkom profesjonalnych stylistów.

Indywidualne, godzinne spotkanie ze stylistą odbywa się w jednym z 13 wybranych sklepów Kappahl w Polsce. Styliści, przeszkoleni przez Martę Pożarlik – uznaną ekspertkę od wizerunku, pomogą klientom odnaleźć stylizacje, które idealnie odzwierciedlają ich osobowość i styl życia. Dzięki specjalistycznej wiedzy z zakresu materiałoznawstwa styliści pomogą dobrać odpowiednie tkaniny, fasony i rozmiary, zapewniając komfort i styl dopasowany do potrzeb klientów.

Usługa Personal Styling działa już z powodzeniem na rynkach skandynawskich – w Szwecji, Norwegii i Finlandii – gdzie cieszy się dużym zainteresowaniem. Teraz jest dostępna także dla polskich klientów, którzy mogą skorzystać z niej całkowicie bezpłatnie.

Z blisko 360. sklepami

Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Grupa Kappahl jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz