Dołącz do 1600 uczestników
SCF 2025 Fall!

Enata Bread: Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni rozwija sprzedaż w kanałach on-line

Marka Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni rozpoczęła współpracę z aplikacją Żabka Jush i supermarketem online delio. Klientki i Klienci z Warszawy, Krakowa i Wrocławia mogą od 27 sierpnia zamawiać pieczywo, a także przekąski słodkie i słone, które znają z lokali sieci.

Dostawy dla Żabka Jush i delio supermarket online realizują wybrane lokale Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Wszystkie produkty są wypiekane i przygotowywane tuż przed dostawą – z najwyższej jakości składników od rodzinnych firm i polskich rolników. W ofercie znalazły się znane i lubiane przez klientów: chleby, w tym „Gorąco Polecam”, bułki, bagietki, bajgle, kanapki, schiachiatty, pizzetty, wrapy, drożdżówki, pączki czy gofry.

„Żabka Jush i delio supermakert online to marki same w sobie. Cenione są za jakość, szybkość i niezawodność. To wartości, które są nam bardzo bliskie. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy. Dla marki Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni to kolejny, ważny krok w kierunku realizacji ambitnej strategii rozwoju sprzedaży w kanałach on-line” – skomentował Bartek Rychcik, CEO Enata Bread.

Plany ekspansji

Marka Enata Bread planuje inwestycje rzędu 200 mln zł do 2030 roku w rozwój sieci, dzięki czemu przekroczy liczbę 400 lokalizacji. Obecnie otwiera 30-40 lokali rocznie sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni, która ma zadebiutować na jednej z globalnych sieci stacji paliw i pojawić się również w mniejszych miastach.

W 2024 roku Enata Bread zanotowała 65% wzrost przychodów, do ponad 137 mln PLN. Marka rozwija sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarn i BAKERY. Startuje też z dwoma nowymi konceptami: SZAŁATA I SZOK (koncept sałatkowo-sokowy) oraz POZNAJE (piekarnio-restauracja w Starym Browarze w Poznaniu). Format Gorąco Polecam. Smaki z Piekarn pojawi się też na jednej z globalnych sieci stacji paliw.

Gorąco Polecam. Smaki z piekarni liczy obecnie 130 punktów. Plany ekspansji zakładają, że do końca 2025 roku ma być ich 150. Docelowo, sieć ma liczyć minimum 500 punktów.

Obecnie Enata Bread przygotowuje się do debiutu lokali GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI w ramach jednej z globalnych, liczących kilkaset punktów, sieci stacji paliw. Plany zakładają otwarcie pierwszych lokalizacji jeszcze w czasie tegorocznych wakacji lub we wrześniu.

Enata Bread planuje też wejście z konceptem Gorąco Polecam. Smaki z Piekarn do mniejszych miejscowości, by stać się siecią ogólnopolską.

Sieć nie wyklucza też ekspansji zagranicznej. Jako kierunki rozwój wskazuje wschodnie Niemcy, Czechy i Słowację.

Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty

Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek z branży piekarniczo- cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.

Do tej pory grupę tworzyły dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba. Obecnie startuje z dwoma nowymi konceptami: Szałata I Szok (koncept sałatkowo-sokowy) oraz Poznaje (piekarnio-restauracja w Starym Browarze w Poznaniu)

W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz