Na targi #scf2025fall przybędą szukać nowych lokalizacji przedstawiciele działu ekspansji sieci MAXI ZOO. Przewodniczyć im będzie Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Na targach #scf2025fall obecni będą:
- Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju,
- Paweł Sarniak, Senior Expansion Manager,
- Dagmara Nowicka, Expansion Manager.
Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf – europejskiego lidera branży zoologicznej, obecnego w 15 krajach i zarządzającego siecią ponad 2700 sklepów. Polska stanowi jeden z kluczowych rynków Grupy: obecnie działają tu 153 sklepy Maxi Zoo, w których zatrudnionych jest już ponad 1000 pracowników.
Filozofia marki oraz model biznesowy opierają się na wartościach płynących z przekonania, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Nasza misja jest prosta: szczęśliwe zwierzęta to szczęśliwi ludzie. Tym przesłaniem kierujemy się w codziennej działalności.
„Shopping Center Forum to doskonała okazja do spotkań z partnerami, rozmów o nowych projektach, budowania długofalowej współpracy oraz przedstawienia nowych konceptów, które planujemy rozwijać.
Serdecznie zapraszamy do umawiania spotkań z nami – chętnie podzielimy się dalszymi planami dynamicznej ekspansji i wspólnie poszukamy najlepszych lokalizacji dla Maxi Zoo” – Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju.
Coraz dłuższa lista uczestników
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.