Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

ALDI Polska stawia na ekspansję: 12-osobowa reprezentacja sieci na targach #scf2025fall

ALDI Polska już od kilku lat kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku dyskonter chce przekroczyć poziom 400 sklepów w skali kraju. W związku z tym na warszawskich targach #scf2025fall nie mogło zabraknąć silnej reprezentacji tego znanego dyskontera. Oprócz pracowników odpowiedzialnych za różne aspekty rozwoju sieci w wydarzeniu wezmą udział również osoby zajmujące się odsprzedażą nieruchomości i wynajmem lokali w pobliżu sklepów ALDI.

Na targach #scf2025fall obecni będą:

  • Tomasz Gawlik – Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji,
  • Emil Koczwarski – Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Michał Bukowski – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Krzysztof Kurowski – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Wojciech Puchacz – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Mariusz Gajda – Dyrektor ds. Real Estate Operations Property & Asset Management,
  • Piotr Jakubowski – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Artur Prachniak – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Tomasz Golik – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Grzegorz Czyżewski – Kierownik Zespołu Nieruchomości i Ekspansji,
  • Robert Pławiak – Menadżer ds. Nieruchomości i Ekspansji,
  • Łukasz Możdżeń – Kierownik Działu Nieruchomości Komercyjnych, Logistycznych i Biurowych.

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord, jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Firma oferuje klientom w ośmiu krajach Europy wysokiej jakości produkty w najniższych możliwych cenach. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

ALDI w Polsce posiada już ponad 380 sklepów i zatrudnia ponad 4 800 pracowników. Firma stawia na długoterminowe, uczciwe i rzetelne relacje biznesowe ze swoimi dostawcami oraz na spełnianie wymogów przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie.

Rozwój sieci placówek stanowi obecnie jeden z głównych priorytetów ALDI Polska. W swojej strategii sieć stawia nie tylko na debiutowanie w zupełnie nowych lokalizacjach, wzmacnia swoją markę również w tych miejscowościach, gdzie szyld ALDI jest już dobrze znany. Tylko w 2024 roku dyskonter otworzył blisko 60 placówek i podobny wynik planuje osiągnąć w tym roku, dzięki czemu w skali całego kraju będzie posiadać ponad 400 sklepów.

Aby dostosować się do potrzeb klientów i wyzwań wynikających z konieczności dopasowania sklepu do gęstej tkanki miejskiej, ALDI Polska wypracowała niedawno dwa nowe koncepty sklepów – ALDI URBAN i ALDI COMPACT. Pierwszy z nich to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim lokalizacjom w największych miastach w Polsce oraz ich aglomeracjach. Klasyczny wolnostojący obiekt z zewnętrznym parkingiem jest w tym układzie zastąpiony dwukondygnacyjnym budynkiem ze sklepem na jednym poziomie i parkingiem dla klientów na parterze. ALDI Polska zostało w 2024 nagrodzona za ten koncept w plebiscycie „Złote Innowacje”. Oszczędność przestrzeni i możliwość dopasowania się do bardziej wymagających lokalizacji stanowiły priorytet również dla drugiego z wymienionych konceptu – ALDI 2.0 Compact. Podstawowe elementy bazowej strategii konceptu 2.0 łączą się tutaj z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanego wyposażenia. Dzięki temu nawet pomimo ograniczonej przestrzeni możliwe jest zaprezentowanie pełnego asortymentu ALDI.

W ślad za dynamicznym rozwojem sieci placówek ALDI Polska idą inwestycje w odpowiednie zaplecze logistyczne. W 2025 sieć ogłosiła podjęcie kolejnego strategicznego kroku w tym zakresie, jakim jest budowa trzeciego centrum dystrybucyjnego w Emilianowie. Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w pierwszym kwartale 2026 roku i znacząco usprawni dostawy do sklepów w centralnej i północno-wschodniej Polsce. W związku z uruchomieniem centrum, ALDI planuje stworzenie prawie 150 nowych miejsc pracy.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!