Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Startuje jesienna edycja targów #scf2025fall

Wystartowała jesienna edycja dwudniowych targów SCF – najważniejszego wydarzenia dla rynku centrów handlowych w Polsce. Forum, jak co roku, łączy w sobie trzy kluczowe elementy: targi, konferencje oraz business networking. Udział w targach zapowiedziało ponad 1600 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Pierwszy dzień zakończy się wyjątkowym Afterparty w klubie BANK.

Całe wydarzenie odbywa się w warszawskim centrum konferencyjnym EXPO XXI.

Coraz dłuższa lista uczestników

Udział w targach zapowiedziało ponad 1600 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Istotą dwudniowych targów jest intensywny networking. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są: Acteeum, AM AM Kebab, Amrest, Apcoa, Balmain Group, BELFOR Polska, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI Property Group, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Inspiration Store, Interzero, Karuzela Holding, LCP Poland, part of M Core, Mallson, Mistrz Piekarz, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, ROS Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Schneider Electric, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

System do umawiania spotkań

Podczas poprzedniej edycji Forum, korzystając z systemu umawiania spotkań, uczestnicy targów wysłali ponad 42 tysięcy wiadomości i umówili ponad 8 tysięcy spotkań. Jest to największe spotkanie rynku centrów handlowych w regionie CEE.

Do dyspozycji uczestników Forum dostępne są dwa powiększone Meeting Pointy z łączną liczbą 121 stolików oraz stoiska 44 wystawców, gdzie również można umawiać spotkania.

Wśród uczestników #scf2025fall jest już kilkuset przedstawicieli zarządów i osoby odpowiedzialne za rozwój m.in. takich sieci jak: Action, ALDI, Biedronka, Bricomarché, Burger King, Castorama Polska, Cropp, Cukiernia Sowa, Douglas, Empik, Fielmann, Giacomo Conti, Green Caffe Nero, H&M, Hebe, House, Intermarché, Kaufland Polska, Kazar, KIK, Kodano Optyk, LAVARD, Maxi Zoo, Media Expert, Medicine, Mohito, Netto, NKD Moda, Ochnik, Pandora Jewelry, PEPCO Poland, Popeyes, Reserved, Rituals, RTV EURO AGD, Salad Story, Sephora, Sinsay, Tavex, TEDi, Vision Express, Wojas, Wyjątkowy Prezent, YES Biżuteria, Żabka Polska i wiele innych.

Konferencja

Integralną częścią targów jest konferencja.

Na dużej, multimedialnej scenie Forum przez dwa dni wystąpi kilkudziesięciu prelegentów – w większości menedżerów i liderów kluczowych firm działających na rynku centrów handlowych.
Konferencja skoncentruje się przede wszystkim na tematyce inwestycji oraz komercjalizacji powierzchni handlowej. W programie przewidziano także spotkania i rozmowy z liderami branży.

Prezentacje i wystąpienia będą opublikowane na targowym kanale YouTube.

Afterparty

O godzinie 19:00 pierwsi goście przekroczą próg Klubu BANK przy ulicy Mazowieckiej. W wydarzeniu, które zwieńczy pierwszy dzień #scf2025fall, udział wezmą posiadacze kart VIP. Liczba miejsc jest jednak ograniczona do 500, dlatego o udziale decyduje kolejność zakupu kart wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

Oficjalny hasztag #scf2025fall

Jak skutecznie wypromować swój udział w #scf2025fall i maksymalnie wykorzystać potencjał networkingowy targów? Najlepszym narzędziem są media społecznościowe, przede wszystkim LinkedIn. To właśnie tam od lat wystawcy, partnerzy i uczestnicy Forum dzielą się informacjami o swojej obecności, publikując treści na profilach firmowych i prywatnych.

Aby zwiększyć zasięg i skuteczność komunikacji, warto korzystać z oficjalnego hashtagu wydarzenia – #scf2025fall. Dzięki niemu publikacje stają się bardziej widoczne wśród społeczności Forum i trafiają do szerszego grona odbiorców.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!