Pierwszy dzień targów #scf2025fall zakończyło uroczyste After Party w klubie BANK. W imprezie wzięła udział rekordowa liczba uczestników, aż 485 osób.
Partnerem Afterparty był Wilanów Park.
Wszyscy uczestnicy mieli jak „w banku” dwa bary z alkoholem w wersji premium, szwedzki stół z przystawkami oraz przede wszystkim gwarantowaną udaną zabawę.
.
Coraz dłuższa lista uczestników
Udział w targach bierze 1656 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Ponad 60% uczestników to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich, inwestycyjnych oraz w spółkach właścicieli marek handlowych.
Wśród wystawców są m.in.: Acteeum, AM AM Kebab, Amrest, Apcoa, Balmain Group, BELFOR Polska, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI Property Group, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Inspiration Store, Interzero, Karuzela Holding, LCP Poland, Mallson, Mistrz Piekarz, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, ROS Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Schneider Electric, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerami Forum są m.in.: Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług, Starbucks (partner kawowy), Royal Catering i Prywatny Kucharz by Belvedere (partnerzy gastronomiczni), Refield (partner ścianki multimedialnej), Wilanów Park (partner Afterparty), PERFECT LIGHT ILLUMINATION (partner iluminacji), Securitas (partner bezpieczeństwa) oraz Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” (partner społeczny).
System do umawiania spotkań
Podczas poprzedniej edycji Forum uczestnicy wysłali ponad 42 tysiące wiadomości i umówili ponad 8 tysięcy spotkań. Tegoroczna edycja oferuje dwa powiększone Meeting Pointy z 121 stolikami oraz 44 stoiska wystawców, gdzie również można umawiać spotkania.
Konferencja
Na dużej, multimedialnej scenie Forum przez dwa dni wystąpi kilkudziesięciu prelegentów – głównie menedżerów i liderów kluczowych firm rynku centrów handlowych. Wiodącymi tematami są inwestycje oraz komercjalizacja powierzchni handlowej, a program obejmuje także spotkania i wywiady z liderami branży.
Oficjalny hasztag #scf2025fall
Jak skutecznie wypromować swój udział w #scf2025fall i maksymalnie wykorzystać potencjał networkingowy targów? Najlepszym narzędziem są media społecznościowe, przede wszystkim LinkedIn. To właśnie tam od lat wystawcy, partnerzy i uczestnicy Forum dzielą się informacjami o swojej obecności, publikując treści na profilach firmowych i prywatnych.
Aby zwiększyć zasięg i skuteczność komunikacji, warto korzystać z oficjalnego hashtagu wydarzenia – #scf2025fall. Dzięki niemu publikacje stają się bardziej widoczne wśród społeczności Forum i trafiają do szerszego grona odbiorców.