Nowa Stacja, jedyne nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe w Pruszkowie i okolicach, nie zwalnia tempa pod względem rozwoju. Najemcy odświeżają swoje koncepty i powiększają lokale. A już wkrótce do ich grona dołączy znana i lubiana marka kosmetyczna, swoją ofertę powiększy również strefa foodcourt.
Centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja w Pruszkowie od początku swojej działalności bardzo ambitnie podchodziło do zarządzania swoim tenant mixem, starając się zapewnić pruszkowskim klientom jak najbardziej komplementarną ofertę, obejmującą zarówno modę, biżuterię, księgarnie, sklepy dla dzieci, kosmetyki, jak i różnorodne usługi oraz strefę rozrywki. Niebawem klienci będą mogli odwiedzić całkiem nowe miejsce na planie galerii. Już 19 listopada planowane jest otwarcie salonu Rituals Cosmetics. Jest to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania.
Także miłośnicy dalekowschodniej kuchni będą mile zaskoczeni pojawieniem się nowego najemcy w strefie foodcourt. Wkrótce rozpocznie działalność restauracja Silver Dragon, oferująca dania kuchni wietnamsko-tajskiej. Sieć ta, prowadząca wiele punktów, zlokalizowanych zarówno w centrach handlowych, jak i poza nimi, uzupełni asortyment dostępny w Nowej Stacji, w której do tej pory działają m.in. McDonalds’s, KFC, Cafe Słodziak czy Grycan.
Wspomniane nowe otwarcia na przełomie roku to kontynuacja zmian, które dokonują się w Nowej Stacji od kilkunastu miesięcy. W zeszłym roku metamorfozę przeszedł salon Sinsay, który po remoncie otworzył się w najnowszym koncepcie, obejmującym poza modą damską także męską, dziecięcą oraz dział z wyposażeniem wnętrz. Pod koniec 2024 kolejny sklep z portfolio LPP wzbogacił ofertę modową centrum – na poziomie „0”, w doskonałej lokalizacji niedaleko centralnej Strefy Relaksu rozpoczął działalność salon Cropp. Zaś po przeciwnej stronie galerii swoje miejsce znalazł sklep Kamalion – prężnie rozwijająca się hiszpańska sieć z akcesoriami do smartfonów. Segment premium wzmocnił swoją reprezentację w galerii dzięki nowemu najemcy z branży jubilerskiej. Wiosną nowy salon otworzyła renomowana marka W.Kruk.
Od wielu lat Nowa Stacja odnotowuje dynamiczny wzrost odwiedzalności. Wzrost rok do roku kilka lat temu wynosił nawet kilkanaście procent, zaś w ostatnich dwóch latach oscyluje wokół 2,5%-3%. Jest to bardzo dobry wynik na tle rynku polskiego, który, po kilkuprocentowym odbiciu po pandemii, od dwóch lat utrzymuje się na stałym poziomie lub notuje spadki footfallu (dane za PRCH).
Za dużą część tego wzrostu odpowiada intensywny rozwój Pruszkowa pod względem mieszkaniowym.
„W związku z dużą ilością nowych inwestycji mieszkaniowych w całym Pruszkowie, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie Nowej Stacji, widzimy napływ nowego klienta, z warszawskimi przyzwyczajeniami i oczekiwaniami. Naszą odpowiedzią jest uzupełnienie oferty o sklepy/usługi z odrobinę wyższej półki. Przygotowujemy się do powiększenia kilku konceptów tak żeby zagwarantować pełną ofertę dla tych bardziej wymagających klientów” – mówi Maciej Krzewiński, COO ECC Real Estate, która zarządza galerią.
Istotne zarówno dla centrum, jak i dla jego klientów, jest zakończenie wielu inwestycji drogowych, co ma pozytywny wpływ na komunikację i dostępność centrum. Już niebawem przy głównym wejściu zakończona zostanie realizacja kolejnych przystanków autobusowych dowożących ludzi z całej okolicy na dworzec PKP/SKM czy do zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie ZUSu i Urzędu Skarbowego.
Nowa Stacja ma ponad 90 najemców
Nowa Stacja to centrum handlowo-rozrywkowe nowej generacji o powierzchni 27.000 m2 GLA, znajdujące się w sercu Pruszkowa. Doskonała lokalizacja niedaleko stacji PKP i SKM oraz 800 miejsc parkingowych zapewniają wygodny dostęp do ponad 90 lokali handlowych i usługowych. Nowoczesne kino, klub fitness, atrakcje dla dzieci i rozbudowana strefa gastronomiczna pozwalają przyjemnie spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
W Nowej Stacji można znaleźć m.in. takie marki jak Carrefour, Rossmann, Douglas, RTV EURO AGD, Rebel Electro, Jysk, Home&You, Hebe, H&M, Deichmann, Sizeer, HalfPrice, Reserved, Reserved Kids, Sinsay, House, Carry, Diverse, Tatuum, Medicine, Monnari, 50Style, Pepco, KIK, Dealz, W.Kruk, Esotiq, Martes Sport, 4F, Empik, Świat Książki, SMYK, Coccodrillo, Vision Express, Paris Optique, Time Trend, Yes, Briju, Apart, Ziaja, Czas na herbatę, Dobre Flaszki, Otrębusy, Arkadius – salon urody, Pralnia 3 bąble, McDonald‘s, KFC, Grycan, Cafe Słodziak, Itaka, Rainbow Tours, TUI, Coral Travel, Plus, Orange, Play, T-mobile, Multikino, Fitness Zdrofit, Sala Zabaw Fikołki.
Otwarcie centrum nastąpiło 10 listopada 2018 roku. Deweloperem Nowej Stacji w Pruszkowie jest firma ECC Real Estate, obecna na rynku polskim od ponad 25 lat, która m.in. stworzyła centrum handlowo – rozrywkowe Promenada w Warszawie.