Designer Outlet Gdańsk nie zwalnia tempa. W ostatnich tygodniach centrum powitało trzy nowe marki – TATUUM, Fablu oraz Kulig. Dodatkowo salon marki Volcano przeszedł rozbudowę i obecnie działa w dwukrotnie większej przestrzeni. Dzięki tym zmianom oferta modowa i obuwnicza centrum ponownie się poszerzyła, odpowiadając na potrzeby zarówno młodszych, jak i bardziej dojrzałych klientek.
To kolejny krok w umacnianiu pozycji Designer Outlet Gdańsk jako jednego z najchętniej odwiedzanych centrów outletowych w regionie Pomorza.
TATUUM, multibrandowy koncept Fablu oraz salon Kulig to nowości, które zadomowiły się w Designer Outlet Gdańsk. To jednocześnie marki, które wzbogaciły stale powiększającą się ofertę dla kobiet zarówno w segmencie fashion, obuwniczym, jak i akcesoriów, czy dodatków.
Najnowszą marką w gronie najemców gdańskiego centrum outletowego jest doskonale znany polski brand TATUUM. Otwarty właśnie salon znajduje się w nowej, oddanej w ubiegłym roku, części handlowej i zajmuje powierzchnię bez mała 168 mkw., gdzie klientki znajdą szeroki wybór swetrów, koszul, spodni, sukienek, okryć wierzchnich oraz akcesoriów wysokiej jakości. Marka ta jest doskonale znana polskim miłośniczkom stylu i znakomitej jakości.
TATUUM już od ponad 25 lat ubiera kobiety, które stawiają na ponadczasowe fasony i autorskie wzornictwo oraz naturalne materiały, takie jak m.in. wełna, kaszmir czy zawsze modny denim. Takie są właśnie kolekcje dostępne w nowym salonie. Projekty – często tworzone z myślą o modzie kapsułowej – z założenia mają być maksymalnie komfortowe oraz dopasowane do codziennych kobiecych potrzeb i sytuacji. Sezonowa, inspirowana naturą paleta kolorystyczna przeplata klasyczne beże, super modne czekoladowe brązy, zielenie, subtelne róże i bordo. Kapsułowe kolekcje zostały zaprojektowane tak, by służyły przez wiele sezonów i pozwalały na łatwe i szybkie tworzenie stylowych zestawień.
Także w październiku Designer Outlet Gdańsk zaprosił klientki do multibrandowego salonu Fablu (ponad 123 mkw.). To koncept stworzony przez jeden z największych showroomów odzieżowych w Polsce, który oferuje kompozycję europejskich marek dla zdecydowanych, kochających modę kobiet. W salonie dostępne są propozycje m.in. z Hiszpanii, Włoch, Holandii i Skandynawii.
Wśród nowych najemców jest także sklep obuwniczy Kulig – salon polskiej marki znanej z wysokiej jakości obuwia skórzanego dla kobiet i mężczyzn, cenionej za dbałość o jakość, komfort i modny design. Otwarty pod koniec lata salon outletowy oferuje szeroki asortyment na wszystkie pory roku, od eleganckich butów wizytowych po sportowe i zimowe modele. Nie brakuje tu także akcesoriów sygnowanych uroczą linią Anekke, która słynie z niepowtarzalnych wzorów portfeli, chust i torebek dosłownie na każdą okazję: shopper bag, torebki-plecaczki, listonoszki i mini cross body – każda z pań znajdzie tu coś ciekawego. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 80 mkw.
Wczesną jesienią, po modernizacji otworzył się salon Volcano, który zyskał 176 metrów dodatkowej powierzchni (ze 178,46 mkw. do 354,26 mkw.). Nowo otwarty salon to nowoczesne, przestronne wnętrze oferujące znacznie powiększony asortyment dla kobiet, mężczyzn i młodzieży ceniących slow fashion, zrównoważoną, ekologiczną produkcję oraz wygodę, ruch i aktywność.
„Popularność casualowej oferty tej marki wymagała od nas decyzji o poszukaniu dodatkowej przestrzeni do rozwoju sprzedaży i udało się tego dokonać” – podkreśla Ireneusz Homa, Centre Manager Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.
„Rozwijamy się zarówno poprzez nowe otwarcia i poszukiwanie interesujących dla klientów marek, ale także poprzez wspieranie naszych dotychczasowych najemców, którzy mają potencjał i chcą razem z nami poszerzać ofertę, a co za tym idzie oczywiście zwiększać sprzedaż”.
Designer Outlet Gdańsk oferuje ponad 100 marek
Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet oferujące ponad 100 marek, takich jak między innymi BOSS, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, czy Benetton, w cenach 30-70% niższych niż w regularnych centrach handlowych. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny.
Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw, bezpłatny parking na ponad 1000 aut i architektura stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24-metrową latarnią morską.
Designer Outlet Gdańsk jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.