Popularne marki wybierają Galerię Wiślanka

Galeria Wiślanka od chwili inauguracji cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem najemców. Do portfolio jedynego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach dołączyły kolejne marki debiutujące w mieście – Douglas i New Yorker.

Dzięki obecności najbardziej rozpoznawalnych i wcześniej niedostępnych brandów, Galeria stała się główną destynacją zakupową mieszkańców Żor i okolicznych miejscowości. Z kolei otwarcia nowych salonów z kategorii „anchor tenant” dowodzą, że Wiślanka oceniana jest jako godny zaufania długoterminowy partner biznesowy.

Nowi najemcy w Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka powitała kolejnych najemców, których sklepy dotychczas były niedostępne w Żorach. Portfolio marek fashion centrum handlowego poszerzyło się o salon niemieckiej sieci New Yorker. Tym samym zestaw sklepów oferujących modę i dodatki dla młodych kobiet oraz mężczyzn, do których należą m.in.: Cropp, House, Sinsay, Reserved, Diverse czy Sizeer, Mohito, Orsay, Tatuum, Solar, Sizeer powiększył się o nowy lokal mierzący blisko 1000 mkw. powierzchni. Tak bogata oferta mody młodzieżowej w jednym miejscu, jak informuje zarząd obiektu, uplasowała Galerię Wiślankę na pozycji niekwestionowanego lidera w tej kategorii na lokalnym rynku.

new-yorker-wislanka
New Yorker, Wiślanka

Asortyment New Yorker tworzą rozpoznawalne marki własne szczególnie wśród nastolatków. Popularne i kultowe już linie Fishbone, Fishbone Sister oraz Black Squad skierowane są w szczególności do klientów chcących podkreślić swoją osobowość poprzez styl streetwear. Natomiast kolekcje Amisu i Smog przeznaczone są dla kobiet świadomych najnowszych trendów i lubiących wyróżniać się poprzez stylowe ubrania.

Galeria Wiślanka: centrum dla każdego

Galeria Wiślanka na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA w ponad 80 sklepach zapewnia niezwykle różnorodny tenant-mix, w skład którego wchodzą zarówno przystępne cenowo marki sieciowe, jak i salony premium. Grono najemców ostatniej kategorii powiększyło się o mierzącą 195 mkw. perfumerię Douglas. Otwarty w najnowszym koncepcie salon jest 145. lokalizacją tej sieci w Polsce. W perfumerii zastosowano wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, umożliwiający ich przetestowanie przed zakupem.

douglas-wislanka
Douglas, Wiślanka

W Douglas na kupujących czekają artykuły aż kilkuset marek. Wśród nich są produkty ekskluzywnych bandów, ale także ekologiczne i naturalne. W salonie dostępna jest również szeroka paleta nowości zarówno w zakresie kosmetyki kolorowej, jak i perfum, z których sieć jest najbardziej znana.

– Zaufanie firm będących pionierami na rynku w swoich kategoriach jest niezwykle ważne i utwierdza nas w przekonaniu, że Galeria Wiślanka jako jeden z nowocześniejszych obiektów w kraju, doskonale spełnia ich oczekiwania i wpisuje się w plany ich ekspansji. Miarą sukcesu całego projektu, mimo istniejącej sytuacji pandemicznej, jest bardzo wysoka odwiedzalność. Klienci cenią Wiślankę nie tylko za kompleksową ofertę zakupową, ale także możliwość spędzenia wolnego czasu w części rozrywkowej, w skład której wchodzi multipleks Helios i sala zabaw dla dzieci Jupiter. Duże znaczenie dla całego obiektu ma także obecność największego w mieście supermarketu sieci Lidl otwartego w najnowszym koncepcie – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.

Oferta handlowa Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz