Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni z kolejnymi punktem na mapie Łodzi

Sieć GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI otworzyła piekarnię w budynku Ogrodowa 8 Office, w samym sercu Łodzi. Od początku wakacji mieszkańcy Łodzi na powierzchni około 90 mkw. mogą cieszyć się zapachem świeżego pieczywa, czy mogą przyjść na śniadanie lub lunch oraz wypić kawę,

Klienci lokalu mogą korzystać z szerokiego menu nowego lokalu, który oferuje zdrowe pieczywo, w tym chleby, bagietki, kanapki, przekąski słodkie i słone, a także kawę oraz napoje chłodzące.

Na parterze biurowca przy Ogrodowej 8, naprzeciwko parku Staromiejskiego, otwarto nowy lokal usługowy: piekarnio-kawiarnię. W ciepłym, nowoczesnym wnętrzu o powierzchni około 90 m², wśród zapachu świeżego pieczywa, można będzie przysiąść na śniadanie lub lunch i wypić kawę (100% arabica premium z brazylijskiego regionu Cerrado).

„Ogrodowa 8 Office wypełniona jest wspaniałą sztuką. A my uprawiamy sztukę wypieku chleba i innych, słodkich i słonych przekąsek na bazie pieczywa. Na zakwasie, z czystą etykietą, w oparciu o autorskie receptury. Marka GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI doskonale pasuje więc do koncepcji tego wyjątkowego miejsca” – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes firmy ENATA BREAD, właściciela marki.

Duży lokal, szeroka oferta

Nowo otwarta kawiarnia to drugi lokal sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI w Łodzi. Marka słynie z wysokiej jakości tradycyjnego pieczywa pieczonego na zakwasie, a także kanapek i słodkich wypieków. W swoim menu lokale marki oferują również kawę, inne ciepłe napoje, soki i smoothies. Jest to więc idealne miejsce na zdrowe śniadanie lub smaczny i pożywny posiłek w ciągu dnia. GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI ma w swej ofercie także catering, który sprawdzi się na każdym spotkaniu biznesowym oraz „Regał Smakosza”, a w nim wysokiej jakości dania gotowe.

Koncept Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni to powszechna marka z wysokiej jakości pieczywem (także na naturalnym zakwasie), z kawą jakości speciality, z produktami komplementarnymi (na śniadanie, obiad, kolację), z sokami i smoothies. Wysoka jakość za rozsądną cenę.

„Każdego dnia pracujemy nad zachowaniem standardów obsługi klientek i klientów. Szkolimy się, nabywamy umiejętności, reagujemy na opinie i komentarze. Dążymy do doskonałości w tej kwestii. Wszystko, ekspozycja produktów, architektura lokali, system identyfikacji wizualnej, zapach, muzyka ma dla znaczenie, a szczególnie wysoki poziom obsługi klienta. Zależy nam żeby klienci mieli pełną transparentność naszych produktów i dokładnie wiedzieli jakie produkty kupują” – powiedziała Magdalena Chruściel, Członek Zarządu Enata Bread, w wywiadzie dla retailnet.pl.

„Osiągnięcie liczby 500 lokali w kilka lat. Widzimy, przede wszystkim poza Warszawą, ogromny potencjał. Nasz model biznesowy sprawdził się praktycznie w każdym rodzaju lokalizacji. Teraz go multiplikujemy w trzech formach: jako lokale własne, ajencyjne i franczyzowe. Stworzyliśmy gotowy biznes do wdrożenia. Posiadamy przygotowany, stabilny, efektywny system franczyzowy, który daje zarobić. Zapraszamy do współpracy przedsiębiorców, którzy wierzą w unowocześniony – tradycyjny – biznes. Rośnie zainteresowanie klientek i klientów naszymi produktami, rośnie też zaufanie partnerów biznesowych (deweloperów, zarządców budynków, dostawców). Mamy duży apetyt na biznes!” – dodała.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz