Redkom Development: Przystanek Karkonosze wzmacnia tenant-mix

Na zaawansowanym etapie jest komercjalizacja Przystanku Karkonosze. W ostatnim czasie do listy najemców dołączył Ochnik, którzy otworzy sklep o powierzchni przeszło 300 mkw. Redkom Development zapowiedział otwarcie obiektu na 2/3 kwartał 2025 roku.

Przystanek Karkonosze powstanie w Miłkowie na przedmieściach Karpacza. Na powierzchni handlu 16 000 GLA powstanie 30 punktów handlowo – usługowych reprezentujących różnorodne branże jak: odzieżową, obuwniczą, elektroniczną, wyposażenia domu, sportową, drogeryjną, gastronomiczną oraz usługi.

Redkom Development zapowiedział otwarcie obiektu na 2/3 kwartał 2025 roku.

Kolejny najemca

W ostatnim czasie do listy najemców dołączył Ochnik – polska marka z 35-letnim doświadczeniem na rynku.

Ochnik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-galanteryjnych, której początki sięgają 1989 roku. Doskonałej jakości odzież i galanteria skórzana kojarząca się z Ochnikiem to zaledwie początek długiej historii. Obecnie marka oferuje również kompletną kolekcję tekstylną, która obejmuje zarówno okrycia wierzchnie, jak i szeroki wachlarz odzieży lekkiej. Znaczący wolumen sprzedaży stanowią także walizki oraz akcesoria podróżne. Wszystkie produkty charakteryzuje wysoka jakość, dbałość o detale i niepowtarzalne wzornictwo.

W Przystanku Karkonosze sklep marki operować będzie na przeszło 300 mkw.

„Komercjalizacja Przystanku Karkonosze weszła w zaawansowany etap. Rozpoczęliśmy budowę obiektu i przygotowujemy się do otwarcia w 2025 roku. W związku z lokalizacją obiektu, inwestycja cieszy się dużym zainteresowaniem najemców.

Karpacz i okolica zyskają na atrakcyjności. Powstanie nowoczesne miejsce handlu skupiające wiele marek niedostępnych wcześniej w tym regionie. Jestem pewna sukcesu tego projektu. W okolicach Karpacza bardzo brakuje silnego parku handlowego. Przystanek Karkonosze będzie kluczowym miejscem gwarantującym lokalnej społeczności i licznym turystom satysfakcjonujące zakupy” – Elżbieta Kutrasińska, head of leasing, Redkom Development.

„Otwarcie salonu Ochnik w Przystanku Karkonosze wpisuje się w strategię rozwoju naszej sieci sprzedaży, która zakłada dywersyfikację lokalizacji i wychodzenie poza tradycyjne galerie handlowe.

Obecność w parkach handlowych pozwala nam dotrzeć do szerszego grona klientów, a lokalizacja w pobliżu miejscowości turystycznej, jaką jest Karpacz, stanowi dodatkowy atut. Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno ze strony lokalnych mieszkańców, jak i turystów odwiedzających region Karkonoszy.” Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych OCHNIK.

Redkom Development współpracuje z firmą Mallson Polska przy komercjalizacji parku handlowego Przystanek Karkonosze.

W realizacji ponad 100 000 mkw.

REDKOM Development – deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami.

Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku Redkom Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 100 000 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz