Sieć Kaufland wkrótce bedzie mieć 250 sklepów

Kaufland rośnie w siłę – sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. Sieć jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.

Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.

Ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju sieci Kaufland. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. W ostatnich miesiącach nowe placówki otwarto w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście), a także w Warszawie przy ul. Górczewskiej (ósmy market w stolicy). Sieć nie zwalnia tempa i jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.

Specjalna kampania

Okrągła liczba sklepów Kaufland w Polsce to nie tylko powód do wspólnego świętowania razem z klientami, ale również okazja do przypomnienia wartości, jakimi Kaufland kieruje się, odpowiadając na potrzeby klientów i przygotowując dla nich ofertę. Są to: atrakcyjne ceny, szeroki wybór jak w hipermarkecie, wyjątkowa świeżość artykułów spożywczych oraz specjalne oferty dla stałych klientów w ramach programu lojalnościowego Kaufland Card.

Do tych wartości nawiązuje kampania „Tu wszystko mam!”, która ruszyła 9 października i jest widoczna w POS, mediach społecznościowych, jak również w telewizji, VOD oraz w radiu.

„Głównym przekazem kampanii są korzyści, jakie Kaufland oferuje konsumentom na co dzień, do czego nawiązuje hasło „Tu wszystko mam!”.

W materiałach wizualnych bohaterami są realni pracownicy Kaufland zaproszeni do udziału w projekcie. W ten sposób przy okazji wyróżniamy załogę naszej firmy, ponieważ to dzięki zaangażowaniu pracowników możemy się rozwijać i świętować zbliżające się otwarcie 250. marketu w Polsce” mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor działu kampanii marketingowych w Kaufland Polska.

W trakcie kampanii nie zabraknie licznych niespodzianek dla klientów – ofert specjalnych i kuponów w aplikacji Kaufland Card. Każdego tygodnia aż do 13 listopada do wygrania będzie 250 nagród, w tym m.in. vouchery na zakupy o wartości od 1 000 do 10 000 złotych i nagroda pieniężna w wysokości 25 000 zł.

Z 247. marketami w Polsce

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 247 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz