Ochnik ruszył z kolejnymi dwoma salonami

W listopadzie Ochnik otworzył kolejne salony. Ponownie został otwarty lokal się w Złotych Tarasach w Warszawie. Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię zyskał też salon w Galerii Wisła w Płocku. Obecnie Ochnik posiada już 130 placówek.
Początek listopada to dwa nowe otwarcia sklepów Ochnik. Po krótkiej przerwie ponownie został otwarty sklep w Złotych Tarasach w Warszawie. Zlokalizowany jest na 1. piętrze galerii i ma powierzchnię 170 mkw.
Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię, bo aż 320 mkw., zyskał salon Ochnik w Galerii Wisła w Płocku. Nowy sklep ma nie tylko przestronne wnętrze, ale też dwa wejścia. Jest on zgodny z nową koncepcją “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.
W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 130 salonów, w tym 117 regularnych i 13 outletowych.
Ochnik otwiera też salony poza granicami Polski, w Niemczech, Ukrainie i na Słowacji.
129. sklep Ochnik znajduje się w w N-Parku Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.
Niedawno Ochnik otworzył też salony w Galerii Galena w Jaworznie, w parku handlowym BIG Park w Ostródzie oraz BIG Parku w Gorzowie Wielkopolskim.
W Galerii Galena w Jaworznie klienci mają do dyspozycji nowoczesny salon odzieżowo-galanteryjny o powierzchni 370 mkw. Zgodnie z najnowszą koncepcją marki posiada dwa wejścia i zapewnia wyjątkowe wrażenia zakupowe.
W parku handlowym BIG Park w Ostródzie marka Ochnik otworzyła salon o powierzchni 298 mkw., gdzie również wyraźnie została wyodrębniona strefa odzieżowa i galanteryjno-walizkowa.
Placówka w parku handlowym BIG Park w Gorzowie Wielkopolskim ma 345 mkw. powierzchni. Jego wygląd jest zgodny z najnowszym konceptem firmy Ochnik. Salon posiada wyraźny podział na okrycia wierzchnie i odzież oraz galanterię i walizki, co zapewnia wygodne i komfortowe zakupy.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter