Sale Zabaw Fikołki przygotowują się do szybszej ekspansji

Spółka Sale Zabaw Fikołki oraz Cream Property Advisors zdecydowały się połączyć siły przy rozwoju sieci na polskim rynku. Kluby Fikołki, posiadają obecnie 20 placówek. Na ten rok sieć planuje podpisanie 20 umów najmu na nowe lokalizacje, a docelowo – w ciągu kolejnych 5 lat – Fikołki planują zarządzać siecią ponad 100 sal zabaw.

W związku z ambitnymi planami rozwojowymi Fikołki zdecydowały się nawiązać współpracę z Cream Property Advisors.

„Dzisiaj w naszym portfelu mamy formaty dla każdego rodzaju retailu. Dla dużych, średnich i małych galerii, ale także dla parków handlowych. W zależności od typu formatu i potencjału miejsca potrzebujemy powierzchni od 300 do 1500 mkw.” – powiedział Bertrand Jasiński, prezes Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o.

„Kluby Fikołki po 10 latach działania, wypracowały unikalny model biznesowy. Zbudowaliśmy know-how, które pozwoliło wprowadzić niezwykle korzystną cenowo ofertę, oraz wzmocnić ich “casualowy” charakter. Ponadto wprowadziliśmy rozwiązania dla każdego rodzaju retailu, w tym parków handlowych. Najważniejszy dla naszego zespołu jest stały rozwój i innowacje” – mówił Bertrand Jasiński w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl

„Fikołki to dla wielu galerii i parków handlowych „game changer” wprowadzenie czegoś zupełnie nowego niż dotychczas w regionie. Dzięki temu dzieci mają zabawę, rodzice czas na zakupy, a galerie wzrost odwiedzalności i obrotów” – skomentował Roman Bugajczyk – dyrektor ds. rozwoju sieci Klubów Fikołki.

„Bardzo się cieszę na tę współpracę i jestem wdzięczny za zaufanie, jakim obdarzają nas Fikołki. Rynek sal zabaw dla dzieci jest trudny i podatny na wiele czynników zewnętrznych, które niekoniecznie mają wpływ na innych najemców w obiektach handlowych.

Dlatego właśnie przy rozmowach z wynajmującymi trzeba kierować się rozsądkiem i brać pod uwagę wiele czynników, które zadecydują o powodzeniu przedsięwzięcia.

Fikołki są dojrzałą marką z przemyślaną strategią i ze sprawdzonym modelem biznesowym, który my doskonale rozumiemy. Wierzę, że nasze doświadczenie i wiedza pozwoli wspomóc Fikołki w ich własnych działaniach rozwojowych” – powiedział Tomasz Tymiński – Head of Leasing Department w Cream Property Advisors.

Kluby Fikołki to sieć sal zabaw dla dzieci do 11 lat, która powstała w 2015 roku. Fikołki wyróżnia bogata oferta rozrywki i edukacji, m.in. organizacja imprez urodzinowych, półkolonii, nocowanek, zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci 0-3 lata, pakiety warsztatów dla grup szkolnych i przedszkolnych.

Dzieci do 2 lat mogą bawić się w Fikołkach za darmo, natomiast rodzice starszych dzieci korzystając z modelu subskrypcyjnego płacą od 59 zł miesięcznie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz