Ochnik otworzył w Gdyni największy salon w północnej części kraju

27 lutego w Galerii Klif w Gdyni Ochnik otworzył nowy salon w nowym koncepcie – największy nie tylko w Trójmieście, ale też w całej północnej części kraju. Salon posiada powierzchnię ponad 500 mkw. Jest to 46. dwusalon w sieci Ochnik.
Salon stwarza idealne warunki do ekspozycji bogatego asortymentu. Zgodnie z naszym aktualnym konceptem ma też dwie wyraźnie wyodrębnione strefy: Ochnik – tu dostępna jest kolekcja kurtek i płaszczy, odzieży i dodatków oraz OCHNIK Accessories – klienci znajdą tu torebki, teczki, portfele, walizki i akcesoria podróżne.
To już 46. dwusalon w sieci OCHNIK, a w kolejnych latach planuje ponad dwukrotnie zwiększyć ich liczbę. Dzięki temu zakupy staną się jeszcze bardziej przyjemne i komfortowe.
W nowym koncepcie
Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.
Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.
„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.
Nowe salony
4 grudnia został otwarty salon Ochnik w Bielsku-Białej na powierzchni 543 mkw. Jest on zgodny z najnowszym konceptem marki z podziałem na Ochnik i Ochnik Accessories. To aż czterokrotne powiększenie sklepu, który operuje na terenie Gemini Park Bielsko-Biała od początku jego istnienia, czyli 15 lat.
Salon znajduje się między Hebe a salonem 4F.
W listopadzie Ochnik po krótkiej przerwie ponownie został otwarty sklep w Złotych Tarasach w Warszawie. Zlokalizowany jest na 1. piętrze galerii i ma powierzchnię 170 mkw.
Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię, bo aż 320 mkw., zyskał salon Ochnik w Galerii Wisła w Płocku. Nowy sklep ma nie tylko przestronne wnętrze, ale też dwa wejścia. Jest on zgodny z nową koncepcją “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy ponad 130 salonów. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
W swoich salonach oraz sklepie internetowym Ochnik oferuje swoim klientom wysokiej jakości okrycia wierzchnie, odzież, obuwie oraz galanterię – torebki, teczki, portfele, rękawiczki i paski. Ważne miejsce w kolekcjach marki zajmują też nowoczesne walizki podróżne.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter