Grupa CCC kontynuuje modernizację salonów
Grupa CCC nie tylko otwiera nowe salony, ale i modernizuje te istniejące. W nowocześniejszej odsłonie powrócił salon marki CCC w Galerii Tomaszów. Znajduje się między Medicine i Smykiem. Zajmuje powierzchnię 770 mkw.
Nowa odsłona sklepu stacjonarnego w nowocześniejszym formacie, udostępnia rozbudowaną ofertę produktów z najnowszych kolekcji znanych i lubianych marek. Do salonu w ramach modernizacji wprowadzono m.in. w elementy wystroju poprawiające wygodę i komfort zakupów oraz nowe rozwiązania technologiczne.
CCC oferuje szeroki wybór produktów od butów i torebek po akcesoria, które łączą atrakcyjne ceny i modowe trendy. W sklepie znaleźć można najnowsze kolekcje najlepszych modowych marek, takich jak Nine West New York, Juicy Couture, Hunter, Beverly Hills Polo Club, Mexx, G-STAR. Dostępny jest również szeroki asortyment marek własnych: Gino Rossi, Lasocki, Badura, Jenny, Sprandi i DeeZee.
Na wielbicieli sportowego stylu czekają ponadto produkty Reebok, Kappa, adidas, Puma, Champion, Vans, New Balance, DC oraz SHAQ. Z kolei dla najmłodszych można znaleźć obuwie i dodatki z postaciami z filmów Disneya, Marvela i wiele innych, również klasycznych propozycji.
Marka CCC jest liderem omnichannelowej sprzedaży obuwia w Europie Środkowo – Wschodniej. Rozwijana przez nią koncepcja tzw. house of brands, polega na budowaniu portfolio produktowego w oparciu silne marki własne oraz obuwie i akcesoria od światowych renomowanych marek partnerskich. Firma stale rozwija koncepcję modelu omnichannel, zapewniając kompleksowe i nowoczesne doświadczenia zakupowe zarówno online, jak i offline.
Dobre wyniki Grupy CCC
Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła blisko czterokrotny wzrost zysku operacyjnego i ponad dwukrotnie wyższy, sięgający 525 mln zł, wynik EBITDA. Grupa CCC odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto. W każdej linii biznesowej utrzymywana była wysoka dyscyplina kosztowa. Z sukcesem kontynuowano pracę nad umacnianiem wysokich rentowności w szyldach CCC i HalfPrice.
Przychody Grupy CCC w Q4’24 wyniosły 2,9 mld zł, co stanowi wzrost o 14% rdr. Segment CCC odnotował skokowy wzrost przychodów (+25%), przy jedynie nieznacznie rosnącej powierzchni handlowej (o 1%).
W czwartym kwartale Grupa CCC odnotowała wzrost marży brutto o 2 p.p. rdr. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł w każdej linii biznesowej. W największym stopniu umocniła się marża brutto w Grupie Modivo (o ponad 4 p.p.), głównie za sprawą większego udziału nowej kolekcji w sprzedaży, wzrostu udziału sprzedaży produktów licencyjnych oraz delistowania nierentownych marek z portfolio produktowego. Marża brutto szyldu CCC na sprzedaży w kanałach omnichannel (po wyłączeniu wpływu sprzedaży hurtowej) osiągnęła poziom 57% (wzrost o 1 p.p.). Po raz kolejny poprawę marży odnotował także HalfPrice (+1 p.p.).
Ok. 1200 sklepów
Grupa CCC jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży. Na 23 rynkach Grupa rozwija unikatowy, omnichannelowy model biznesowy, opierający się o ok. 1200 sklepów oraz silny e-commerce, pod szyldami CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, Worldbox i Boardriders.
CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter