Na #scf2025spring przybędzie mocny zespół Pepco Poland. Obecnych będzie czterech przedstawicieli działu ekspansji. Przewodniczyć im będzie Bożena Pekowska, Head of Expansion. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Wśród obecnych na targach przedstawicieli Pepco Poland będą:
- Bożena Pekowska, Head of Expansion,
- Damian Pekowski, Expansion Manager – Team Leader,
- Marcin Wilczak, Expansion Manager – Team Leader,
- Marek Wieczorkowski, Expansion Manager – Team Leader
Grupa Pepco zapowiada koncentrację na marce Pepco jako jednym z przyszłych formatów i motorze napędowym zysków Grupy.
Pepco generuje zdecydowaną większość zysków Grupy i najwyższe zwroty z kapitału – i planowany jest dalszy jego rozwój, ostatecznie jako jednolity ogólnoeuropejski format. Podstawowy biznes Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) pozostaje kluczowym motorem napędowym dla Grupy i w roku finansowym 2024 wygenerował większość EBITDA Grupy.
Grupa widzi istotne „białe plamy” dające przestrzeń do ekspansji i otwierania nowych sklepów oraz dalszego rozwijania formatu Pepco w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a także w wybranych krajach Europy Zachodniej, w tym w Hiszpanii i we Włoszech. Grupa dostrzega również dużą możliwość analizy danych, zwiększenia lojalności klientów, i budowania interakcji z klientami, aby lepiej zrozumieć, kiedy, jak i dlaczego decydują się na zakupy w Pepco.
W I kw. roku obrotowego 2024/2025 Pepco otworzyło 64 nowe sklepy netto, w większości w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym 22 nowe sklepy netto w Polsce.
Struktura nowej strategii będzie opierać się na pięciu poniższych filarach:
• Uproszczenie i zoptymalizowanie portfolio Grupy,
• Ukierunkowanie i digitalizacja oferty Pepco dla klientów w celu dalszego zwiększania sprzedaży like-for-like,
• Kontynuacja wzrostu przychodów poprzez rozważną ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej,
• Realizacja i potwierdzenie strategii wzrostu na wybranych rynkach Europy Zachodniej,
• Modernizacja bazowej platformy operacyjnej.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Integralną częścią Forum są targi, konferencje oraz business networking, które umożliwiają nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – podczas poprzedniej edycji umówiono w ten sposób ponad 20 000 spotkań biznesowych.
Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.