InPost rozszerza współpracę z Grupą CCC

Grupą CCC w ramach współpracy z InPost wprowadza InPost Pay. Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne. Z usługi InPost Pay korzysta już ponad 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 700 merchantów.
Decyzja o współpracy jest wynikiem bardzo dobrych rezultatów pilotażu prowadzonego w sklepie DeeZee przez ostatnie 14 miesięcy. InPost Pay potwierdził wysoką skuteczność w zakresie poprawy konwersji koszykowej o ponad 20 p.p., a jego udział w całości koszyków DeeZee, w kluczowym okresie osiągnął poziom blisko 10%.
„InPost Pay to kolejny element ekosytemu InPost, skoncentrowany na stałym doskonaleniu doświadczeń zakupowych w e-commerce oraz na błyskawicznej dostawie. Tym samym, InPost Pay dopełnia ścieżkę zakupową, która staje się bardziej intuicyjna, szybsza i wygodniejsza. Naszym priorytetem jest usprawnianie codziennych zakupów i transakcji online.
W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, a teraz zawieramy współpracę z Grupą CCC. Cieszę się, że kolejne sklepy dostrzegają korzyści, jakie płyną z wdrożenia InPost Pay, który zwiększa konwersję koszykową i pomaga w zdobywaniu nowych klientów” – mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.
„We wdrożeniu InPost Pay w całej Grupie Kapitałowej widzimy szereg konkretnych korzyści biznesowych. Przede wszystkim przekonuje nas synergia wartości, które daje InPost Pay oraz Program Lojalnościowy InPost. Dzięki temu wdrożymy szereg nowatorskich rozwiązań wspierających lojalizację i przywiązanie do naszych marek przez wszystkich kupujących. Docelowo doprowadzi to do istotnego obniżenia kosztów pozyskania klienta, co jest strategicznym celem GK CCC” – mówi Karol Półtorak, Członek Zarządu GK CCC.
InPost Pay zapewnia łatwy i intuicyjny proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Podczas zakupu wystarczy wybrać opcję „Dodaj do koszyka InPost Pay”, a następnie przejść do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz, podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
InPost Pay to usługa możliwa do wdrożenia w niemal każdym sklepie internetowym, a jej celem jest skrócenie ścieżki zakupowej u klienta oraz zmniejszenie ryzyka porzucenia koszyka zakupowego. Usługa zwiększa konwersję koszykową nawet o 30-70% w zależności od branży, a dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost.
Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter