Woolworth otworzył 50. sklep na rynku polskim

Woolworth konsekwentnie kontynuuje ekspansję w Polsce, aby stać się ważnym graczem na polskim rynku dyskontów niespożywczych. Na Bielanach Wrocławskich został otwarty 50. sklep sieci. Mieści się on w centrum handlowym Aleja Bielany.

Sklep mieści się na poziomie 1 obiektu.

Woolworth obecny jest na polskim rynku od dwóch lat i ma ambitne plany na przyszłość. W ciągu najbliższych lat planuje rozbudować sieć do około 400 lokalizacji, co może stworzyć nawet 5 000 miejsc pracy. Już teraz powstało ich blisko 600 – w sklepach oraz w centrali w Katowicach.

Siec zapowiada też kolejne otwarcia: 24. kwietnia w Tczewie przy ul. ul. Kwiatowej 13 oraz 8. maja 2025 w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej 24.

Woolworth kontynuuje ekspansję

Placówki sieci Woolworth można już spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.

Do tych miast dołączył Koszalinie, gdzie sieć niedawno otworzyła sklep. Nowy sklep mieści przy ulicy Koszalińskiej 3. Czeka tam na klientów szeroki asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 938 metrów kwadratowych.

Pierwszego marca sieć otworzyła sklep w Mrągowie przy ul. Olsztyńskiej 21 oraz  26. marca w Krasnystawie, Zakręcie 2.13. lutego sieć otworzyła sklep w Zamościu. Na powierzchni sprzedaży ponad 845 metrów kwadratowych czeka na klientów szeroki asortyment produktów. Nowa placówka Woolworth mieści się w parku handlowym Daily Park położonym przy ul. Legionów 8 w Zamościu.

W styczniu sieć Woolworth wzbogaciła się o kolejne trzy lokalizacje. Otworzyła nowe sklepy w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi.

Nowy sklep w Przemyślu mieści się przy ulicy Lwowskiej 36. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 924 metrów kwadratowych.

Sklep Woolworth w Ostródzie znajduje się przy ulicy Składowej 2.

Z bogatą ofertą

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz