FOTORELACJA: ponad 1300 uczestników #scf2025spring

Tydzień temu w dniach 8-9 kwietnia na Stadionie Legii odbyła się kolejna edycja targów #scf2025spring. Przybyła na nie rekordowa ilość uczestników – ponad 1300 osób, w tym ok. 400 najemców. Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking.
Wśród wystawców tegorocznej edycji targów SCF byli: Acteeum Group, Grupa Amrest, Apcoa Parking Polska, Ekoenergetyka-Polska, Enefit, EPP, G City Europe, Hourstores, InPost, Karuzela Holding, London & Cambridge Properties Ltd. (LCP), Mallson Polska, MSU CLEANING, NEWGATE INVESTMENT, Grupa ORLEN, Polska Rada Centrów Handlowych, REDKOM Development, Trei Real Estate, ZUT Industrial.
Partnerami SCF 2025 Spring byli CBRE i Nhood. Partnerem gastronomicznym był Starbucks, partnerami branżowymi zaś byli Polska Rada Centrów Handlowych i Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Partnerem bezpieczeństwa była firma Securitas, zaś społecznym Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”.
Strefa Meeting Point – system umawiania spotkań
Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogli skorzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu można było w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami. W tej edycji potwierdzonych zostało aż prawie 3000 wszystkich spotkań.
Część konferencyjna
Dwudniowa konferencja była integralną częścią targów #scf2025spring. Na scenie pojawiło się aż 25 gości, którzy mówili o kluczowych wyzwaniach stojących przed rynkiem centrów handlowych w Polsce.
Podczas konferencji na targach #scf2025spring na dużej multimedialnej scena pojawiło się kilkudziesięciu prelegentów, wśród których większość stanowiły osoby zarządzające kluczowymi firmami działającymi na rynku centrów handlowych. Wiodącymi tematami konferencji były wyzwania stające przed rynkiem centrów handlowych, inwestycje i komercjalizacja powierzchni handlowej.
W pierwszym dniu konferencji w gronie prelegentów znaleźli się:
- Katarzyna Gajewska, Associate Director, Research, CBRE,
- Monika Kulawińska, Director, Capital Markets, Head of Retail Sector CBRE,
- Marta Machus-Burek, Senior Partner, Board Vice President, Strategic Advisory Colliers,
- Paulina Bauer, Dyrektorka, Retail Asset Services Cushman & Wakefield,
- Zofia Morbiato, Dyrektor Generalna, ZPPHiU,
- Tomasz Henclewski, mecenas Kancelaria Prawna Henclewski & Wyjatek,
- Elżbieta Chmielowska, Dyrektor Biura Finansowania Nieruchomości, BNP Paribas Bank Polska S.A,
- Błażej Jurkowski, Dyrektor Finansowy, Newgate Investment,
- Imad Chikhaoui, Director International Development, Celio,
- Łukasz Dojka, założyciel, Xtreme Fitness Gyms,
- Krystian Nowakowski, członek zarządu, Focus Agency,
- Marcin Piróg, prezes zarządu, hourstores,
- Krzysztof Murzyn, Head of Growth, hourstores,
- Piotr Drożdżyk, Head of eMobility Solutions, Enefit,
- Michał Koszyczarek, Dyrektor Operacyjny, Enefit.
Drugiego dnia targów w gronie prelegentów znaleźli się:
- Marcin Klammer, Dyrektor Zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych,
- Ewa Derlatka-Chilewicz, Associate Director, Head of Research, Cushman & Wakefield,
- Paweł Paciorek, Senior Associate, Colliers Retail Agency,
- Martyna Wójcik, Senior Associate, Colliers Retail Agency
- Urszula Łatka-Styrkowiec, Retail Asset Director, Echo Investment,
- Piotr Karpiński, Senior Director, Head of Property Management, CBRE,
- Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający, TREI Real Estate,
- Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu, Manufaktury, APSYS Polska,
- Olga Łoś, Senior Asset Manager, Balmain Group,
- Grzegorz Filipczyk, dyrektor CH Libero Katowice, Echo Investment.
Wszystkie prezentacje i wystąpienia zostały już opublikowane na kanale YouTube oraz na Linkedin.
Afterparty
Podsumowaniem pierwszego dnia targów SCF tradycyjnie było Afterparty. W tej edycji Forum impreza odbyła się w warszawskim klubie Bank. Przybyła na nie rekordowa ilość uczestników #scf2025spring, ponad 350 osób.
Wydarzenie to było dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.
Oficjalny hasztag
#scf2025spring – był oficjalnym hasztagiem kwietniowych targów.
Duża część wystawców, partnerów i uczestników Forum od wielu lat promuje swoją obecność na SCF poprzez publikacje na firmowych profilach na LinkedIn i Facebook. Zasięgi i skuteczność takiej komunikacji są jednak większe, jeżeli używany jest oficjalny hasztag targów.
Już teraz zachęcamy do używania oficjalnego hasztagu jesiennej edycji targów, czyli #scf2025fall.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter