Avon podejmuje kolejny krok w swojej strategii wielokanałowej i otwiera pierwszy punkt franczyzowy na polskim rynku. Od 17 maja, klienci mogą kupić swoje ulubione kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej. Firma planuje dalszą ekspansję modelu franczyzowego w innych lokalizacjach w kraju.
Punkt franczyzowy, podobnie jak wcześniejsze wejście do sieci drogerii Rossmann, to kolejny, ważny kanał sprzedaży, który nie tylko wzmacnia działalność prawie 146 tysięcy konsultantek w Polsce, ale także pozwala realizować im marzenia o własnym biznesie beauty. Dzięki niemu, ulubione produkty Avon są jeszcze łatwiej dostępne, dokładnie tam, gdzie klienci tego potrzebują.
Avon, po wejściu do drogerii Rossmann, ogłosił możliwość dla konsultantek i wszystkich marzących o własnym biznesie beauty – otwarcie własnych punktów na zasadach franczyzy. Teraz w Wola Parku pojawiła się pierwsza wyspa, otwierając nowy rozdział działalności marki w Polsce. Firma planuje dalszą ekspansję modelu franczyzowego w innych lokalizacjach w kraju, oferując przedsiębiorczym partnerom wyjątkową okazję do współpracy z silną i rozpoznawalną marką kosmetyczną.
„Otwarcie pierwszej franczyzy w Polsce to dla nas ogromna radość i sukces. W Avon od zawsze wspieramy rozwój przedsiębiorczości, dlatego jesteśmy podekscytowani, że możemy być partnerem dla naszych Konsultantek i innych przedsiębiorców w realizacji ich marzeń o własnym biznesie beauty, a jednocześnie przybliżać nasze kosmetyki klientom w całym kraju. Warszawa to nasz pierwszy krok w rozwoju modelu franczyzowego – w planach mamy kolejne otwarcia, aby nasze produkty były dostępne i dawały kobietom siłę” – mówi Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.
„Z przyjemnością witamy Avon w gronie najemców Wola Parku. Jest to marka doskonale znana naszym klientom, więc cieszymy się, że wraz z nowym otwarciem zyskają oni jeszcze łatwiejszy dostęp do swoich ulubionych kosmetyków.
Stale rozwijamy naszą ofertę zakupową o nowe sklepy i zróżnicowane koncepty, aby dostarczyć klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Tym bardziej cieszy nas, że możemy przyczynić się do rozwoju konceptu franczyzowego Avon i ugościć w Wola Parku pierwszy tego rodzaju punkt” – mówi Emilia Szkudlarek, dyrektorka centrum handlowego Wola Park.
Oferta szyta na miarę
Odwiedzający stoisko w warszawskim centrum handlowym mogą wybierać z kolekcji 450 produktów z kluczowych kategorii: zapachy, makijaż, pielęgnacja twarzy oraz higiena. W ofercie wyspy znajdują się zarówno bestsellery marki jak i nowości. Portfolio zostało zaprojektowane tak, aby zaspokoić potrzeby różnych grup klientów. Dodatkowo, na miejscu czekają na nich specjalnie przygotowane promocje i niespodzianki, które sprawią, że zakupy staną się jeszcze bardziej atrakcyjne.
Pełne portfolio produktów Avon nadal będzie dostępne u Konsultantek oraz na stronie avon.pl, zapewniając szeroki wybór dla wszystkich miłośników marki.
Otwórz własny punkt Avon
Avon dynamicznie rozwija swoją sieć punktów franczyzowych. Do tej pory otwarto już ponad 70 sklepów w Turcji, 2 w Wielkiej Brytanii i 4 w Rumunii. Oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do konsultantek, jak i partnerów zewnętrznych.
Avon ma miliony konsultantek
Avon jest marką beauty, która z dumą wspiera kobiety na całym świecie w rozwijaniu ich potencjału. Miliony niezależnych konsultantek sprzedają kultowe produkty Avon w swoich społecznościach zbudowanych na relacjach. Każdy zakup produktów Avon to realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Dzięki unikalnemu, wielokanałowemu modelowi sprzedaży, klienci mają dostęp do naszej marki gdzie, kiedy i jak chcą.
Firma wykorzystuje światowej klasy zaplecze innowacji, aby tworzyć wysokiej jakości, wielokrotnie nagradzane kosmetyki, na które każdy może sobie pozwolić. Co więcej, wszystkie kosmetyki i produkty do pielęgnacji Avon mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International.
Wspiera rozwój kobiet, słuchamy ich potrzeb, mówimy głośno o sprawach, które są dla nich ważne i działamy na rzecz pozytywnych zmian dla ludzi i planety. Razem z Fundacją Avon przekazała już ponad 1,1 miliarda dolarów na walkę z przemocą wobec kobiet i profilaktykę raka piersi. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.
Wola Park ma ponad 200 najemców
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Po rewitalizacji
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
W portfolio ponad 3000 marek
Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centers ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 3000 marek, które działają w 34 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 352 milionów odwiedzających. Ingka Centers tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi.