Nieustanie wydłuża się lista Wystawców #scf2025fall. Jednym z nich jest firma Trei Real Estate Poland. Zaprezentuje na jesiennym Forum portfolio 42 Vendo Parków. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Trei Real Estate Poland dynamicznie rozbudowuje swoją sieć parków handlowych pod marką Vendo Park. Spółka posiada w portfelu 42 obiektów handlowych w całym kraju. Strategia firmy zakłada otwieranie 4–6 nowych parków rocznie, zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach regionalnych. Najnowszym otwartym obiektem jest Vendo Park Ciechanów, który wraz z marketem Lidl dostarczył na lokalny rynek ponad 6300 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej oraz 270 miejsc parkingowych.
W najbliższym czasie do użytku zostaną oddane kolejne inwestycje – w Mogilnie, Środzie Śląskiej, Grudziądzu oraz drugi etap projektu w Chorzowie. Budowa każdego z tych obiektów jest odpowiedzią na lokalne potrzeby konsumentów, a dobór najemców odbywa się na podstawie szczegółowych analiz oczekiwań mieszkańców danej miejscowości.
„Widzimy ogromny potencjał do rozwoju formatu parków handlowych w mniejszych miejscowościach. Odpowiadamy tym samym oczekiwaniom klientów, którzy mogą w jednym miejscu, szybko i komfortowo zaspokoić większość swoich potrzeb zakupowych bez konieczności podróży do większych miast” – podkreśla Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland:
Vendo Parki wyróżniają się nie tylko lokalizacją – często przy głównych arteriach komunikacyjnych lub w sąsiedztwie dużych osiedli – ale także rosnącym naciskiem na zrównoważony rozwój. Aż osiem z nich uzyskało certyfikację BREEAM, a dziewięć kolejnych znajduje się w procesie certyfikacji, co podkreśla proekologiczne podejście inwestora.
Zgodnie z raportem opracowanym przez Trei Real Estate Poland i firmę JLL, aż 44% nowej powierzchni handlowej w formacie parków handlowych w Polsce powstaje w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. To pokazuje, że segment ten wciąż oferuje ogromny potencjał rozwoju – szczególnie w kontekście zmieniających się nawyków zakupowych Polaków, którzy coraz częściej szukają szybkich i wygodnych rozwiązań blisko domu.
„Od lat systematycznie rozwijamy sieć naszych Vendo Parków, widząc, iż format szybkich i łatwych zakupów odpowiada oczekiwaniom konsumentów. Parki handlowe najczęściej są zlokalizowane przy strategicznych arteriach komunikacyjnych, np. drogach wyjazdowych z miasta lub w sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych. Przekłada się to na dużą oszczędność czasu dla klientów, którzy nie muszą już udawać się do centrów miast w celach zakupowych. Kluczową rolę w tym kontekście odgrywa także odpowiednio skonstruowany mix najemców, dobrany do precyzyjnie określonych oczekiwań lokalnej społeczności. W tym roku planujemy w dalszym ciągu rozwijać portfolio Vendo Parków, realizując strategię otwierania 5-6 parków handlowych rocznie ” – dodaje Jacek Wesołowski.
Długa lista Wystawców
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Womak.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.