EPP: coraz atrakcyjniejszy tenant mix Galerii Młociny

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapie galerii przybył butik z modą cyrkularną Dreslow oraz drogeria dm. Salon CCC po relokacji zyskał przestrzeń, dzięki czemu zakupy robi się szybciej, wygodniej i z większym wyborem. Po przerwie w nowej odsłonie powrócił Rossmann.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Dreslow to sieć autorskich butików, w których klient znajdzie ekskluzywne kolekcje polskich projektantów oraz niepowtarzalne ubrania z drugiego obiegu wyprodukowane przez światowe marki. Marka wspiera idee upcyclingu ubrań, naprawia je, daje im nową przyszłość.

W swoich sklepach tworzy klimat autorskiej kreacji powiązanej z edukacją i odpowiedzialnością za środowisko. Jest to przestrzeń, w której Dreslow buduje i łączy ze sobą światy mody i odpowiedzialności za Ziemię. Współpracuje z artystami, którzy tak jak Dreslow wierzą, że moda cyrkularna to odpowiedzialność, szacunek i wspólnota ludzi, dla których przyszłość Ziemi jest wartością.

Na starcie sklepy oferują klientom m.in. ponad 600 unikatowych ubrań z kolekcji stworzonych przez projektantów, a także ubrania nurtu cyrkularnego najlepszych światowych marek.

Butik Dreslow jest odpowiedzią na potrzeby klientów dbających o środowisko, a przy tym ceniących sobie oryginalność i jakość.

Nowym najemcą w Galerii Młociny jest sieć drogerii dm. To jedna z największych drogerii w Europie, która w Polsce obecna jest od 2022 roku.

Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie.

Sieć posiada obecnie 58 sklepów w Polsce. Niedawno otworzyła swoją piątą drogerię w stolicy. Plany ekspansji dm w Polsce zakładają otwarcie prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.

Drogeria dm w Galerii Młociny zajmuje 479 mkw. powierzchni sprzedaży.

Na poziomie zero został otwarty sklep CCC po relokacji, dzięki czemu zyskał na przestrzeni.

CCC oferuje szeroki wybór produktów od butów i torebek po akcesoria, które łączą atrakcyjne ceny i modowe trendy. W sklepie znaleźć można najnowsze kolekcje najlepszych modowych marek, takich jak Nine West New York, Juicy Couture, Hunter, Beverly Hills Polo Club, Mexx, G-STAR. Dostępny jest również szeroki asortyment marek własnych: Gino Rossi, Lasocki, Badura, Jenny, Sprandi i DeeZee.

Na wielbicieli sportowego stylu czekają ponadto produkty Reebok, Kappa, adidas, Puma, Champion, Vans, New Balance, DC oraz SHAQ. Z kolei dla najmłodszych można znaleźć obuwie i dodatki z postaciami z filmów Disneya, Marvela i wiele innych, również klasycznych propozycji.

Z kolei dla najmłodszych CCC oferuje obuwie i dodatki z postaciami z filmów Disneya. 

Marka CCC jest liderem omnichannelowej sprzedaży obuwia w Europie Środkowo – Wschodniej. Rozwijana przez nią koncepcja tzw. house of brands, polega na budowaniu portfolio produktowego w oparciu silne marki własne oraz obuwie i akcesoria od światowych renomowanych marek partnerskich. Firma stale rozwija koncepcję modelu omnichannel, zapewniając kompleksowe i nowoczesne doświadczenia zakupowe zarówno online, jak i offline.

Na parterze Galerii Młociny w sąsiedztwie salony H&M w nowej odsłonie powrócił Rossmann.

Rossmann to jedna z największych sieci drogerii w Europie, obejmująca ponad 4500 sklepów stacjonarnych, a także platformę sprzedaży internetowej. W Polsce marka prowadzi obecnie ponad 1900 placówek, a jej działalność obejmuje również Niemcy, Czechy, Turcję, Albanię, Kosowo, Hiszpanię oraz Węgry.

Galeria Młociny ma ponad 200. najemców

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz