GAP rusza z pierwszym, oficjalnym sklepem w Polsce

Już 20 czerwca w Westfield Arkadia w Warszawie odbędzie się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego, oficjalnego sklepu marki GAP w Polsce. To przełomowe wydarzenie dla wszystkich fanów amerykańskiego stylu i jakości.

Nowy salon o powierzchni 300 m² zaoferuje pełen asortyment GAP, w tym kolekcje dla dzieci i dorosłych, a także limitowane edycje i najnowsze trendy. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z kultowymi dżinsami, bluzami z logo i szeroką gamą odzieży casualowej, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością na całym świecie.

„Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek do pełnej ekspansji, która nas czeka” – podkreśla Roman Puchala, Head of Business Development Poland.

„Obecność w Westfield Arkadia pozwala nam dotrzeć do grona klientów z modowym zacięciem” – dodaje Marek Drvota, Członek Zarządu CS Retail Polska.

Z okazji otwarcia, na wszystkich klientów czekać będzie 20% zniżki na cały asortyment. To doskonała okazja, aby odświeżyć swoją garderobę i poczuć amerykański styl w najlepszym wydaniu.
Gap, będący częścią grupy CS Retail, prężnie rozwijającej sieć sklepów w całej Europie Środkowej, kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku. Zaledwie tydzień temu, 6 czerwca, otworzył się sklep Gap w Outlet Factory Kraków.

Gap to globalna ikona amerykańskiego stylu casual. Marka założona w 1969 roku w San Francisco oferuje modę dostępną dla wszystkich, jednocześnie podkreślając indywidualność swoich klientów. Gap oferuje szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych, a także kolekcje GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, oraz linie Gap Outlet i Gap Factory Stores. Marka Gap jest flagową marką spółki Gap Inc. (NYSE: GPS). Produkty Gap są dostępne zarówno online, jak i w firmowych salonach sprzedaży oraz franczyzowych punktach detalicznych na całym świecie. Więcej informacji znajdziesz na stronie gap.pl.

CS Retail to dynamicznie rozwijająca się grupa, zarządzająca siecią sklepów w Europie Środkowej. Koncentruje się na wprowadzaniu na rynek regionu wiodących marek modowych, zapewniając klientom dostęp do najnowszych trendów i wysokiej jakości produktów.

GAP to kolejna marka, która wzmacnia ofertę Westfield Arkadia. W ubiegłym roku centrum wzbogaciło swoją ofertę o kolejne unikatowe marki niedostępne dotychczas w innych obiektach handlowych w Polsce. Na otwarcie swojego pierwszego stacjonarnego sklepu w Westfield Arkadia zdecydowała się marka Uniqlo, a Grupa H&M poszerzyła obecność w centrum o pierwszy w Polsce, flagowy sklep Arket, a także marki COS i &Other Stories.

Na otwarcie nowego sklepu lub modernizację istniejącej przestrzeni zdecydowało się ponad 30 najemców z różnych kategorii m.in.: sklep jubilerski Ania Kruk, oferująca ponadczasowe, wysokiej jakości kroje marka Wólczanka, popularne polskie sklepy odzieżowe Mohito i Tatuum, inspirowana modą uliczną marka Made By Society, czy światowy lider obuwniczy Crocs.

Oprócz licznych zmian w ofercie modowej centrum, 24 października 2024 roku w Westfield Arkadia otworzył się pierwszy sklep marki Decathlon zlokalizowany w centrum handlowym.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz