2500 aplikacji, 180 rozmów rekrutacyjnych i 38 wybranych uczestników – tak w liczbach wygląda tegoroczny program letnich praktyk w Kaufland Polska. Sieć po raz kolejny otwiera się na młodych i zaprasza studentów oraz absolwentów do świata nowoczesnego handlu, umożliwiając zdobycie doświadczenia zawodowego w jednej z największych firm detalicznych w Polsce.
Letnie praktyki w Kauflandzie to propozycja dla studentów i absolwentów, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie i poznać pracę w dużej, nowoczesnej organizacji. Program potrwa od lipca do września i obejmie 22 działy firmy, m.in. IT, logistykę, marketing, zakup, HR oraz Corporate Affairs.
– Praktyka podczas studiów to inwestycja w przyszłą karierę, dlatego warto wybrać pracodawcę, który zapewnia realną perspektywę rozwoju. W tym roku taką perspektywę w Kaufland dostrzegło aż 2500 aplikujących studentów – mówi Kalina Kordalska, Dyrektor Pionu Rekrutacji, Marketingu Personalnego i Relacji Pracowniczych w Kaufland Polska. – Dla wielu uczestników to pierwszy, bardzo ważny krok na drodze do zawodowego rozwoju. Chcemy, by doświadczyli w praktyce, jak wygląda praca w nowoczesnej organizacji i poczuli, że ich pomysły mają na nią realny wpływ – dodaje.
Praktykanci rozpoczną swoją przygodę od programu wdrożeniowego, który obejmuje poznanie struktury firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wizytę w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej. Uczestnicy wezmą także udział w jednodniowym wdrożeniu w sklepie Kaufland. Częścią praktyk będzie także Kaufland Gen Z Summit – wewnętrzne wydarzenie, podczas którego praktykanci zaprezentują autorskie projekty z obszaru employer brandingu, marketingu i sprzedaży.
Letni program praktyk to nie wszystko. Kaufland prowadzi również Program Absolwent, skierowany do studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów. To długofalowa forma współpracy, umożliwiająca rozwój w kluczowych działach firmy w ramach struktury jednej z największych sieci handlowych w Europie.
Więcej informacji o Kaufland znajduje się na stronie: www.kaufland.pl.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 253 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.