Marka Tous umacnia swoją pozycję w stolicy

Marka Tous kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła kolejny salon w Warszawie. Powstał w koncepcji według najnowszy koncept SAPIENS EVOLUTION. Zajmuje ponad 100 mkw.

Flagowy salon TOUS został otwarty w centrum handlowym Westfield Mokotów.

„To wyjątkowe otwarcie: nowa lokalizacja na parterze, ponad 100 mkw., najnowszy koncept SAPIENS EVOLUTION oraz imponujący miś w centrum salonu, który już przyciąga uwagę klientów i wzmacnia rozpoznawalność marki TOUS w Warszawie.

To także kolejny krok w kierunku budowania pełnego doświadczenia zakupowego. W salonie dostępna jest permanentna bransoletka, a wkrótce planujemy również kolejne wyjątkowe usługi – wszystko po to, by Klient mógł poczuć 100% DNA marki TOUS w jednym miejscu” – poinformował  Michał Ankier, Development & Operations Manager – Tous Poland. 

W koncepcie EVOLUTION

Niedawno sieć otworzyła salon w koncepcie EVOLUTION w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Koncept EVOLUTION to zmiany w zakresie materiałów wykończeniowych, sposobu prezentacji biżuterii oraz widoczne odniesienia do historii marki. Kolorystyka wnętrza pozostaje utrzymana w bieli i szarości, jednak przestrzeń uzupełnia stal szczotkowana, która dodaje wnętrzu mocnej stabilnej formy. Lekkości dodaje subtelne oświetlenie skupione na samym produkcie.

W połączeniu z hiszpańskimi akcentami jak gres czy ceramiczne kafle, całość tworzy niezwykle ciekawą mieszankę tradycji i nowoczesności, tak istotnych dla ekspresji DNA marki.

Trzeci na świecie salonu marki zaprojektowany w koncepcie EVOLUTION został otwarty w grudniu ub.r. w Galerii Krakowskiej na poziomie 0. Zajmuje powierzchnię ponad 90 mkw.

Polska jest dla marki TOUS jednym z trzech najważniejszych biznesowo rynków na świecie.

“To niezwykłe wyróżnienie dla polskiego oddziału być jednym z najważniejszych biznesowych rynków dla firmy TOUS na świecie. Kluczowe rynki dla marki to Hiszpania, Meksyk, Portugalia, czy USA, a jednak to właśnie u nas w Krakowie mamy przyjemność zaprezentować Polskim Klientom najnowszą odsłonę marki TOUS w postaci innowacyjnego konceptu EVOLUTION.

To nowa era marki TOUS: na ponad 90 mkw. powierzchni łączymy 100-letnią tradycję hiszpańskiego rzemiosła z nowoczesnym Customer Experience, w tym unikalną ekspozycją produktów, prezentacją wszystkich najnowszych kolekcji marki oraz specjalnej linii TOUS Atelier.

Wszystko po to, by najnowsze trendy ze świata modowej biżuterii, zegarków i akcesoriów TOUS były dostępne również dla naszych polskich Klientów”- mówił Artur Garnczarek, Dyrektor Zarządzający marką TOUS na Europę Środkową i Bliski Wschód.

W portfolio ponad 600 sklepów

TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 40 krajach marka posiada ponad 600 sklepów, a jej obroty w 2023 roku wyniosły 477M€.

Siłą napędową przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”.

Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży jubilerskiej oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).



Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz