Cukiernia Sowa inwestuje w remodelingi i nowe lokalizacje

Cukiernia Sowa kontynuuje umacnianie swojej pozycji na rynku. W pierwszym półroczu otworzyła dziewięć lokalizacji, w tym 6 sklepów po pełnym remodelingu oraz trzy nowe lokalizacje.

Niedawno Cukiernie Sowa otworzyły kolejny zmodernizowany punkt, tym razem w CH Kometa w Toruniu. Było to już szóste otwarcie po remodelingu w tym roku.

Przy okazji tego remodelingu wykorzystano tymczasową wyspę handlową, która z powodzeniem funkcjonowała w trakcie prac remontowych. To rozwiązanie pozwoliło utrzymać kontakt z klientami i kontynuować sprzedaż oraz zainspirowało do rozwoju nowego projektu wysp mobilnych, które firma planuje wdrażać w innych lokalizacjach.

Nowa odsłona wnętrz, segment „Pyszne z Pieca” oraz rozwijany koncept śniadaniowo-lunchowy to nie tylko estetyka i smak, ale przede wszystkim lepsze doświadczenie zakupowe i realne wzrosty sprzedaży.

Z początkiem lipca Cukiernie Sowa rozpoczęły modernizację sklepu przy siedzibie w Bydgoszczy.

Zgodnie ze strategią „Rośniemy mądrze”, Cukiernie Sowa rozwijają się świadomie stawiając na najwyższą jakość oferty, dbając o standard obsługi, myśląc o klientach na każdym etapie transformacji.

W pierwszym półroczu 2025 roku Cukiernie Sowa otworzyły:

  • 6 sklepów po pełnym remodelingu,
  • 3 nowe lokalizacje: CH Marino Wrocław, Designer Outlet Kraków i CH Gondola w Legionowie (franczyza po relokacji),
  • razem: 9 otwarć.

Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. 2024 rok zakończyła imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.

Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.

Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Cukiernia Sowa na rynku od 1946 roku

Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów.

Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.  

Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak.

Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz