Centrum Rivera ma coraz dłuższą listę najemców

Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku. Do grona najemców dołączyła marka Crocs, która otworzyła swój salon. Na powierzchni 76 mkw. powstała przestrzeń łącząca sprzedaż, doświadczenie marki i personalizację.

„Nowy lokal doskonale uzupełnienia ofertę Riviery w kategorii obuwia i akcesoriów. Jest też przykładem nowoczesnego podejścia do retailu, w którym kluczowe są jakość doświadczeń zakupowych, możliwości interakcji z marką i elastyczność przestrzeni” – czytamy w komunikacie na LinkedIn.

Sklep marki Crocs klienci znajdą Sklep marki Crocs klienci znajdą na poziomie 1. W salonie dostępny jest szeroki wybór kolorowych i wygodnych butów tej kultowej marki. 

Crocs™jest światowym liderem w dziedzinie innowacyjnego obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci. W jego ofercie znaleźć można klapki, chodaki, baleriny, kalosze, sandały idealne na plażę, basen oraz pasujące do codziennych stylizacji. Różnorodność modeli sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję.

Wszystkie modele marki Crocs™ są wyprodukowane z materiału Croslite™, zastrzeżonego, rewolucyjnego technologicznie materiału, który nadaje obuwiu miękkość, lekkość i wygodę.

Croslite™ to żywiczny materiał, który ma między innymi właściwości antypoślizgowe, antybakteryjne oraz dostosowuje się do kształtu stopy. Ich waga jest niewielka, a otwory wentylacyjne sprawiają, że stopa jest sucha i wypoczęta.

Nowe punkty na mapie handlowej centrum Riviera

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła w Centrum Riviera intensywny rozwój oferty leasingowej – zarówno poprzez debiuty nowych marek, jak i rozbudowę i modernizację istniejących salonów.

W lutym ponownie otwarto salon 4F, który na nowej powierzchni 600 mkw. zaprezentował swój najnowszy format sprzedaży. Sklep, urządzony w duchu „Sport, Technology, Design”, łączy minimalistyczny wystrój z szeroką ofertą odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

W tym samym czasie, do grona nowych najemców dołączyła marka Adidas, prezentując swoją ofertę premium i rozbudowany asortyment akcesoriów na 400 mkw. powierzchni, utrzymanej w jasnej, eleganckiej estetyce. W kolejnych tygodniach swoją ofertę w Rivierze zaprezentował także sklep Nanu Nana, specjalizujący się w dodatkach do domu i akcesoriach.

29 maja miała miejsce jedna z najważniejszych premier tego półrocza – huczne otwarcie sklepu HalfPrice o powierzchni 3 200 mkw.

Nową odsłonę zyskał salon Swarovski – po przejściu z modelu franczyzowego na bezpośredni zarząd spółki-matki lokal przeszedł metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd i świeżą energię. Swoje najnowsze koncepty zaprezentowały również marki Kazar i JD Sports – ta ostatnia, debiutując w Rivierze pod koniec czerwca, wniosła do oferty centrum jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych i sportowych na świecie.

W nowej odsłonie dostępne są także sklepy: TK Maxx, Media Markt (w nowej lokalizacji), Thai Wok, Diverse, Plus, Jean Louis David, Office Shoes oraz Yes (również w nowej lokalizacji) – wszystkie po modernizacjach zgodnych z aktualnymi trendami i oczekiwaniami klientów.

Oferta gastronomiczna obiektu wzbogaciła się o nowy lokal Crazy Bubble, oferujący popularny herbaciany napój prosto z Tajwanu oraz marka Lindt z bogatym asortymentem czekoladowych słodkości.

Na pierwszym piętrze uruchomiona została sala zabaw Kinderplaneta – nowoczesna przestrzeń do aktywnej zabawy i rodzinnych spotkań. Z kolei miłośnicy designu i stylowych dodatków mogą odwiedzać showroom MUSCAT, który od czerwca oferuje profesjonalny wybór nowoczesnych opraw i okularów.

71 tys. mkw. powierzchni najmu

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz