Galeria Młociny otwiera wiosenny sezon motocyklowy

Galeria Młociny uzupełnia swoją ofertę z myślą o zmotoryzowanych mieszkańcach stolicy i okolic. Należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe zaprosiło do współpracy Inter Motors – największą sieć motocyklową w Polsce. Jeszcze przed rozpoczęciem na dobre nowego sezonu wiosennego w bielańskim centrum ruszył sklep o powierzchni 340 mkw., w którym miłośnicy jednośladów znajdą m.in. markowe kaski, odzież, inne akcesoria i części.

Po polskich drogach jeździ ponad milion motocykli. W ubiegłym roku najwięcej nowych pojazdów rejestrowano w kwietniu i maju. Z myślą o nadchodzącej wiośnie, Galeria Młociny zaprasza miłośników jednośladów do przygotowania się do nowego sezonu – właśnie ruszył tu sklep Inter Motors. Sieć słynie z szerokiej oferty produktów dla motocyklistów oraz promowania kultury motocyklowej i bezpieczeństwa na drodze.

Niepowtarzalne miejsce na mapie Warszawy

– Obecność salonów samochodowych w centrach handlowych na całym świecie powoli przestaje dziwić. W poszukiwaniu nowych dróg dotarcia do klienta, dealerzy doceniają możliwości, jakie daje obecność w obiekcie retailowym o ugruntowanej pozycji i dużym zasięgu oddziaływania. Z kolei dla zarządcy to szansa na zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaciekawienie odwiedzających nietypową ofertą. My idziemy o krok dalej, otwierając na wiosnę nasze centrum na liczną w Polsce grupę entuzjastów motocykli. Jako pierwsze centrum handlowe w Warszawie poszerzyliśmy nasze portfolio o największą krajową sieć motocyklową z bogatym wyborem części, akcesoriów i odzieży dla motocyklistów. Przy okazji przypominamy, że do naszego obiektu można również dojechać jednośladem –specjalne miejsca na parkingu czekają na ścigacze, choppery czy miejskie skutery naszych klientów – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

EPP_Galeria Młociny_Inter Motors_2

– We współpracę z Inter Motors byliśmy zaangażowani wielopoziomowo, w tym także na etapie projektowania i budowy sklepu. Tym łatwiej nam stwierdzić, że jest to niepowtarzalne miejsce na warszawskiej mapie. Inter Motors w Galerii Młociny to nie tylko świetny asortyment, profesjonalni doradcy, ale też pierwszy sklep motocyklowy w centrum handlowym w stolicy. Co za tym idzie, jego klienci mogą korzystać z parkingu, wydłużonych godzin pracy i bogatej oferty handlowej. Jest już wiosna, więc wszystkich zapalonych motocyklistów, zapraszam do Inter Motors na dobry początek sezonu. Lewa w górę! – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.

Wejście Inter Motors do bielańskiego centrum handlowego to element strategii rozwoju sieci oraz ułatwienie procesu zakupowego sympatykom marki.

Krok w rozwoju Inter Motors

– Otwarcie sklepu Inter Motors w Galerii Młociny to kolejny krok w naszym rozwoju. Obecność w centrum handlowym umożliwia klientom zakupy w dogodnych dla nich godzinach, od poniedziałku do soboty. Chcemy być blisko naszej motocyklowej społeczności i stworzyć jej jeszcze bardziej komfortowe warunki zakupów, na przykład jeśli klienci zamiast motocykla wybiorą samochód i postanowią przyjechać do Galerii Młociny całą rodziną. Zależy nam, by być wszędzie tam, gdzie pasjonaci jednośladów poszukują odzieży, części i akcesoriów motocyklowych, żeby móc bezpiecznie realizować swoją pasję – podsumowuje Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Na 340 mkw. powierzchni mieszkańcy Bielan i okolic będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów znanych marek motocyklowych, takich jak Alpinestars, Shark, Nolan czy Shoei. Propozycja nowego sklepu Inter Motors obejmuje m.in. strefę kasków, duży wybór odzieży turystycznej, ubrania i obuwie off-road, pokrowce, zabezpieczenia antykradzieżowe, kufry i inne akcesoria motocyklowe. Klienci Galerii Młociny znajdą tu także opony, oleje oraz części motocyklowe, a o fachowe doradztwo zadbają doświadczeni konsultanci.

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

36 projektów w portfelu EPP

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 obiektów handlowych, sześć kompleksów biurowych i jeden projekt wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Największy polski deweloper

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już blisko 200 projektów o łącznej powierzchni 2 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment S.A. są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz