komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
INTERSPORT Polska rozwija partnerstwo z OTCF

INTERSPORT Polska S.A. zawarł umowę objęcia akcji z OTCF S.A., właścicielem marki 4F i dotychczasowym akcjonariuszem spółki. Inwestycja wzmacnia partnerstwo obu firm i wpisuje się w długoterminową strategię transformacji INTERSPORT, zwłaszcza w obszarze oferty produktowej, a także wzmacnia pozycję spółki na konkurencyjnym rynku sportowym.
INTERSPORT umocnił strategiczną współpracę z OTCF, a nowa inwestycja stanowi ważny etap w umacnianiu pozycji obu firm. W kolejnych krokach partnerzy będą pogłębiać istniejącą współpracę w obszarze e-commerce, tworząc solidny fundament do realizacji nowych wspólnych inicjatyw i innowacyjnych projektów.
Dodatkowy kapitał na strategię omnichannel
Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie na intensyfikację kluczowych działań strategicznych INTERSPORT. W centrum planów znajduje się dalszy rozwój modelu omnichannel, tak aby oferta OTCF była prezentowana w sposób spójny i komplementarny zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Dzięki temu klienci zyskają większą swobodę w wyborze formy zakupów – od wyszukiwania produktów w internecie, przez finalizację transakcji w sklepach stacjonarnych, po zamówienia online z odbiorem osobistym, czy możliwością dokonywania wygodnych zwrotów w punktach sprzedaży.
Wzrost zaufania rynku i perspektywy rozwoju
Informacja o przedwstępnej umowie z właścicielem marki 4F spotkała się z pozytywnym odbiorem rynku kapitałowego – kurs akcji INTERSPORT Polska S.A. wzrósł o blisko 50% (+0,540 zł), osiągając najwyższy poziom od wielu miesięcy. To wyraźny sygnał zaufania inwestorów do przyjętej strategii oraz jej długoterminowego potencjału.
„Umocnienie współpracy z OTCF to nie tylko wzmocnienie finansowe, ale także strategiczna decyzja, która pozwoli nam jeszcze szybciej realizować przyjęte cele. Miniony rok nie był łatwy dla naszej współpracy, jednak wspólnie znaleźliśmy sposób, aby krok po kroku odbudować silne partnerstwo.
Pod koniec 2024 roku klienci ponownie mogli zobaczyć w naszych sklepach produkty marek 4F i Under Armour, a w połowie 2025 roku rozpoczęliśmy także sprzedaż online. Teraz, dzięki nowej inwestycji, którą sfinalizujemy w najbliższych dniach, otwieramy kolejny rozdział tej współpracy. Zainteresowanie inwestorów i wzrost notowań pokazują, że rynek dostrzega wartość i potencjał, jaki tkwi w naszej transformacji” – podkreśla Aivars Bunde, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Nowe możliwości dla sportowców i aktywnych konsumentów
Rozszerzenie partnerstwa z OTCF to także znaczący krok w kierunku rozwoju sportowego retailu w Polsce. Dzięki dodatkowym środkom INTERSPORT Polska będzie w stanie szybko reagować na rosnące potrzeby konsumentów poszukujących nowoczesnych i zróżnicowanych produktów sportowych, a także oferować im jeszcze lepszą jakość obsługi. Wspólne działania obu firm będą wzmacniać obecność marek takich jak 4F czy Under Armour, które są synonimem jakości i innowacji na rynku odzieży i sprzętu sportowego.
INTERSPORT Polska na drodze do cyfrowej przyszłości
Dzięki inwestycji INTERSPORT Polska buduje solidne podstawy do rozwoju w obszarze e-commerce, omnichannel i digitalizacji. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy chcą wygodnie łączyć zakupy online z ofertą sklepów stacjonarnych. Rozwój nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych wyznacza kierunek długofalowej transformacji firmy i umożliwia jej umacnianie pozycji na rynku polskim, w warunkach coraz bardziej wymagającej konkurencji.
INTERSPORT Polska ma w portfolio 29 sklepów
INTERSPORT Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Asics, 4F, Under Armour, Salomon, The North Face, Viking, Uvex. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.
INTERSPORT Polska S.A. prowadzi obecnie sprzedaż w 29 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT, która posiada łącznie 5381 punktów sprzedaży w 42 krajach na pięciu kontynentach.