DOUGLAS intensyfikuje swoją obecność w kluczowych lokalizacjach handlowych w Polsce. 25 września marka otwierzyła dwie nowe perfumerie – w Galerii Auchan w Gdańsku oraz w Galerii Sonata w Sochaczewie – a 26 września dokonane zostanie re-otwarcie po modernizacji w warszawskim CH Blue City.
25 września DOUGLAS powiększył swoją sieć o dwie nowe lokalizacje – w Galerii Auchan w Gdańsku oraz Galerii Sonata w Sochaczewie, a 26.09 sfinalizował modernizację perfumerii w warszawskim centrum handlowym Blue City. Wszystkie trzy lokalizacje zaprojektowano z myślą o zapewnieniu klientom dostępu do starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium oraz wysokiej jakości usług w zakresie pielęgnacji, makijażu i zapachów.
Z okazji otwarć i re-otwarcia, na klientów czeka szereg atrakcji i ofert specjalnych dostępnych z kartą Douglas – m.in. 20% rabatu na perfumy i pielęgnację przy zakupach od 99 zł (oferta obowiązuje w dniach 25–26 września), a także promocja 3 za 2 na produkt z linii Douglas Collection. Dodatkowo, 25 września, 100 pierwszych klientów posiadających kartę Douglas, którzy dokonają zakupów za minimum 199 zł, otrzyma w prezencie torbę Summer z upominkami o łącznej wartości 650 zł (lub do wyczerpania zapasów).
W najnowszym koncepcie
Nowe i zmodernizowane lokalizacje zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem DOUGLAS beauty store, który łączy elegancki, współczesny design z wygodą zakupów
i innowacyjnymi rozwiązaniami omnichannelowymi. Każda z perfumerii oferuje szeroki wybór produktów marek premium, m.in. Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills, Lancome, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Sol de Janeiro, a także DOUGLAS COLLECTION. Wnętrza perfumerii zostały zaprojektowane z uwzględnieniem nowoczesnych, proekologicznych technologii. DOUGLAS spełnia globalne standardy ESG, dążąc do minimalizacji wpływu
na środowisko oraz wyznaczania kierunków zrównoważonego rozwoju w branży beauty.
DOUGLAS nieustannie rozwija także swój model sprzedaży w duchu omnichannel, oferując klientom pełną integrację doświadczeń zakupowych online i offline. Konsumenci mogą korzystać z usług Click & Collect oraz Click & Collect Express, a także nowoczesnej aplikacji mobilnej z funkcją Beauty Mirror, listą życzeń oraz programem lojalnościowym DOUGLAS, który umożliwia zbieranie punktów i korzystanie z ekskluzywnych benefitów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Nowe perfumerie DOUGLAS powstały w starannie dobranych lokalizacjach, zapewniających dogodny dostęp zarówno mieszkańcom miast, jak i odwiedzającym z całego regionu. Salon w Galerii Auchan Gdańsk przy ul. Szczęśliwej 3 mieści się w jednej z najlepiej skomunikowanych części miasta, z łatwym dojazdem zarówno samochodem, jak i transportem publicznym. Perfumeria w Galerii Sonata w Sochaczewie, zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 119, znajduje się w centralnej części miasta,
tuż przy głównych arteriach komunikacyjnych. Z kolei zmodernizowana perfumeria w warszawskim centrum handlowym Blue City – jednym z największych obiektów handlowych stolicy – usytuowana przy Alejach Jerozolimskich 179, oferuje szybki i wygodny dojazd z różnych części Warszawy oraz aglomeracji miejskiej.